Ostatnia aktualizacja: 26 stycznia 2025
Na Kanale Zero pojawił się materiał dedykowany kasynom. Autor już na początku materiału określa je jako „pomiot szatana”, zauważając je jako miejsca które są źródłem marketingowych sztuczek w innych sferach życiowych.
Materiał miał premierę 9 stycznia. Długość to 31:04
W pierwszej części przypomina postać Billa Friedmana, eksperta od projektowania kasyn. Później autor omawia tak zwane „bonusy” dla graczy w kasynach w Las Vegas czy też brak zegarów odmierzających czas. Dlatego większość krupierów także nie ma zegarków. Brakuje też okien (chociaż w kasynach w South Lake Tahoe, NV okna są! – przyp. red. E-PLAY) aby stracić poczucie rytmu dnia. Omawia także marketing dźwięku oraz marketing zapachowy. Zauważa także częstą zmianę krupierów, co 20 czy 40 minut, aby zdezorientować gracza w kwestii upływającego czasu.
"Oczywiście nagrodę za najlepszego bukmachera z polską licencją powinien dostać betclic, ale pewnie nie dostał bo to nie Polska firma."
"nie wiem czy ktokolwiek odważy się wziąć udział w takim badaniu."
"Mocne papiery. Dlatego szyby szczelnie na czarno oklejone :))"
"Ta firma ma mocne papiery o tym że nie podlegają pod ustawę hazardowa."
"I takie lokale powinny być u nas w Polsce"