Ostatnia aktualizacja: 10 lutego 2025
Flagowa marka ComeOn Group, ComeOn!, ogłosiła przedłużenie współpracy z hollywoodzką gwiazdą i entuzjastą sportu, Jeremym Pivenem. W ramach nowej kampanii w Danii, Piven nadal będzie pełnił rolę oficjalnego ambasadora marki, promując podejście ComeOn oparte na zakładach sportowych i dostarczając ekscytujących, angażujących doświadczeń związanych z zakładami sportowymi duńskiej publiczności.
Znany z ikonicznej roli Ari’ego Gold’a w popularnym serialu „Entourage”, za którą zdobył Złoty Glob oraz trzy kolejne nagrody Emmy, Piven doskonale wpisuje się w strategię ComeOn dzięki swojej głębokiej pasji do sportu i energicznej osobowości. To idealne połączenie z wizją marki, której celem jest oferowanie wiodącej na rynku platformy zakładów sportowych.
Grupa ComeOn zainwestowała znaczne środki w rozwój własnej, autorskiej platformy zakładów sportowych i nieustannie ją udoskonala, wprowadzając nowe funkcje mające na celu poprawę doświadczenia użytkownika. W ramach tej strategii ComeOn stale dodaje więcej rynków zakładów oraz zwiększa personalizację swojej platformy. ComeOn!, z 15-letnią tradycją w krajach nordyckich, zamierza dostarczać bardziej angażujące i spersonalizowane doświadczenia związane z zakładami sportowymi dla swojej duńskiej publiczności, a Jeremy Piven to idealny ambasador, aby opowiedzieć tę historię.
Efi Peleg, Chief Commercial Officer w ComeOn Group, powiedział:
„Jeremy Piven okazał się doskonałym ambasadorem dla ComeOn!, dlatego cieszymy się, że możemy przedłużyć naszą współpracę w Danii. Jego autentyczna pasja do sportu i pełna energii osobowość naturalnie pasują do naszej marki. W miarę jak nieustannie rozwijamy naszą ofertę zakładów sportowych, obecność Jeremy’ego angażuje duńskich graczy i pokazuje, jak wiele emocji oferuje ComeOn! w zakładach sportowych.”
W ramach kampanii, Piven pojawi się w serii cyfrowych oraz telewizyjnych reklam w Danii. Współpraca ta stanowi także ważny krok w szerszej strategii rozwoju ComeOn, która dąży do umocnienia swojej pozycji jako wiodącego operatora zakładów sportowych na rynku duńskim.
Poniżej wcześniejsze reklamy z udziałem Jeremy’ego Piven’a dla ComeOn! na rynek szwedzki.
"I cyk znowu Palik"
"co za bzdury w tym internecie wypisują, ręcę opadają."
"Wielokrotnie zdarzalo sie, ze kumulacje wygrywal uklad liczb jakiego nie bylo od co najmniej 5 do nawet 7 lat. Lotto doskonale wie, o czym pisze, wiec pod moimi komentarzami blkyskawicznie pojawiaja sie minusy 9 o ile dany portal daje taka mozliwosc). Taka jest mentalnosc polaczka: dziad, kretacz, oszust, nierob, tlumok. Unikaj polaczka jak ognia zwlaszcza kiedy jestes w cywilizowanym kraju. Zamknac to bydlo w polaczkowie i nie wypuszczac. Niech dalej mnoza stanowiska panstwowe itp. zeby zerowac jedni na drugich - nigdzie nie ma tak nieefektywnego panstwa z takim przerostem administracji. Polaczek murzyn Europy az dziwne ze taki prymitywny bantustan w ogole istnieje: przyjdzie wojna i nagle okaze sie ze bedzie Wrzesien'39 powtorka - Rozbiory juz sa a u wladzy bezczelna prymitywna banda rzekomo "lepszych" na smyczy z Berlina lub Moskwy (zaleznie od relacji Berlin-Moskwa w danym sezonie)."
"Zawsze można na sucho obstawiać zakłady i się przekonać czy kantują."
"To jest patologia policji i urzędów celnych. Antyterrorystów do influenserów i to samo robią na codzień na lokale z automatami. Przykładowa popisówka w Warszawie. Mówią że w policji nie ma kim pracować. No tak jak każą im stać i pilnować budki z automatami. Celników już chyba więcej niż policji jest. Tylko pod materiał do telewizji takie akcje robią żeby udawać że coś robią. Bo z prawdziwą przestępczością nie radzą sobie. Może ktoś otworzy oczy tam na górze i tych ludzi z bronią wyślę po prawdziwych bandytów. Brawo Panie Stanowski brawo !!!"