Kampania „Lotterii świątecznej” Lotto

lotto

Rozpoczęła się 4. edycja „Lotterii świątecznej” Lotto. Towarzyszy jej kampania reklamowa. Celem jest promocja i wsparcie sprzedaży gier i loterii z portfolio firmy oraz podniesienie znajomości nowego kanału sprzedaży online wśród klientów.

W przekazie marka akcentuje ilość nagród do wygrania w świątecznej loterii. Okres trwania kampanii pokrywa się z czasem trwania loterii – od 26 listopada do 31 grudnia 2020 r.

Kreacja odwołuje się do radości wygrywania oraz do magii świąt Bożego Narodzenia spędzanych w kameralnej, pełnej ciepła, rodzinnej atmosferze, w oczekiwaniu na gwiazdkowe prezenty. Mogą być nimi nagrody w „Lotterii świątecznej”, co eksponują spoty. Obrazowi towarzyszy świąteczna melodia i hasło zachęcające do zakupu: „Do Lotto już-już! Nagrody tuż-tuż!”.

Komunikacja prowadzona będzie w mediach kierowanych do grupy docelowej loterii. Opracowano dwa spoty telewizyjne – 30- i 15-sekundowy na potrzeby stacji ogólnopolskich i tematycznych oraz format radiowy. Będzie on emitowany w najpopularniejszych ogólnopolskich rozgłośniach. Reklama prasowa ukaże się w tytułach ogólnopolskich, dziennikach i magazynach. W ramach outdooru zdecydowano o wykorzystaniu paczkomatów w ośmiu kluczowych aglomeracjach.

Reklamy ukażą się również na największych portalach internetowych, jak Interia, WP, Allegro. Będzie także realizowana w social media (Facebook, Instagram). Działania tradycyjnie obejmą też punkty sprzedaży Lotto. Będą tam eksponowane materiały POS.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *