Kampania radiowa BetX

BetX zakłady sportowe, najmłodszy bukmacher w talii legalnych polskich firm bukmacherskich, wkraczając na polski rynek zdaje się coraz bardziej podkreślać swoją niezależność i nie powielać utartych schematów konkurencji.

Wierząc w matematykę i odmienną strategię niż wszyscy (wszak zdecydowana większość polskich firm bukmacherskich generuje zdecydowanie większe straty niż zyski), niczym bohaterzy filmu „Moneyball”, coraz bardziej stosują politykę „Błękitnego Oceanu” i przecierają niezbadane szlaki.

Dotychczas ciężko sobie przypomnieć jakiegokolwiek polskiego bukmachera w kampanii radiowej, a to właśnie te media są współcześnie o wiele chętniej odbieranie przez młodych ludzi, zamiast telewizji. W dobie Netflix, youtube, mediów społecznościowych, a także nieustannych wojen telewizyjnych, wydaje się, że to właśnie radio może dać istotną przewagę i korzyści. Nie wspominając o znacznie niższych cenach. Często za kilkutygodniową, czy nawet kilkumiesięczną kampanię radiową cena jestniższa niż jeden spot telewizyjny w przewie meczu piłkarskiego.

Dlatego też BetX zakłady sportowe 16 września ruszyły z kampanią radiową dedykowaną dla słuchaczy Radia Eska na Śląsku i w Beskidach. Dwa spoty w ciekawy sposób informują o powstaniu nowego, legalnego bukmachera BetX, zostaniu sponsorem Podbeskidzia, a także o konkursach w których można wygrać nagrody.

Niestety z uwagi na bardzo rygorystyczne przepisy dotyczące możliwości reklamowania Bukmacherów w Polsce są bardzo reklamowe i mogą one istnieć tylko w czasie sponsorowania relacji sportowej z jakiegoś wydarzenia lub w godzinach 22-6 z informacją o sponsorowaniu.

Mimo wszystko jesteśmy ciekawi, czy radiowa reklama bukmachera jest w stanie zapaść w ucho i pamięć niczym reklamy sieci handlowych o włączaniu niskich cen…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *