Ostatnia aktualizacja: 15 października 2024
Jak poinformowałła agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT dwie kampanie Betclic, „Pani Renia” oraz „Płaciliśmy podatki od zawsze”, zdobyły kolejno: złoto i brąz w kategorii Motion Craft.
Jak podaje sam organizator Golden Drum to coś więcej niż międzynarodowy konkurs kreatywnej reklamy i coś więcej niż legendarne imprezy i gale wręczenia nagród. Jest stworzony, aby inspirować. Inspiruje niesamowitą pracę najlepszych kreatywnych ludzi na świecie, inspiruje prawdziwe przyjaźnie i wieczne więzi.
Na swojej stronie na platformie Linkedin agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT zamieściła następujący wpis
Od Redakcji
Przypomnijmy, iż kampanią reklamowa „Podatki płaciliśmy od zawsze” marki Betclic wzbudziła wiele emocji w branży hazardowej. Całej tej sprawie poświęciliśmy na łamach portalu bardzo dużo miejsca. Najpierw w publikacji „Betclic: Podatki płaciliśmy od zawsze. Czy aby na pewno?„, a następnie w Hazard. Gra o miliard(y) kar i niezapłaconych podatków z czarnego rynku, gdzie przypomnieliśmy historię działalności tej marki od wejścia na polski rynek w 2007 roku, poprzez okres działalności bez licencji, co równoznaczne było z działalnością na „czarnym rynku”.
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności jest Organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową.
"Oczywiście nagrodę za najlepszego bukmachera z polską licencją powinien dostać betclic, ale pewnie nie dostał bo to nie Polska firma."
"nie wiem czy ktokolwiek odważy się wziąć udział w takim badaniu."
"Mocne papiery. Dlatego szyby szczelnie na czarno oklejone :))"
"Ta firma ma mocne papiery o tym że nie podlegają pod ustawę hazardowa."
"I takie lokale powinny być u nas w Polsce"