Kampanie Betclic’a zgarniają kolejne nagrody

Nagrody i wyróżnienia Najczęściej czytane
Adam Brzozowski 15:30 11/10/2024

Ostatnia aktualizacja: 15 października 2024

Jak poinformowałła agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT dwie kampanie Betclic, „Pani Renia” oraz „Płaciliśmy podatki od zawsze”, zdobyły kolejno: złoto i brąz w kategorii Motion Craft.

Jak podaje sam organizator Golden Drum to coś więcej niż międzynarodowy konkurs kreatywnej reklamy i coś więcej niż legendarne imprezy i gale wręczenia nagród. Jest stworzony, aby inspirować. Inspiruje niesamowitą pracę najlepszych kreatywnych ludzi na świecie, inspiruje prawdziwe przyjaźnie i wieczne więzi.

Na swojej stronie na platformie Linkedin agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT zamieściła następujący wpis

Od Redakcji

Przypomnijmy, iż kampanią reklamowa „Podatki płaciliśmy od zawsze” marki Betclic wzbudziła wiele emocji w branży hazardowej. Całej tej sprawie poświęciliśmy na łamach portalu bardzo dużo miejsca. Najpierw w publikacji  Betclic: Podatki płaciliśmy od zawsze. Czy aby na pewno?„, a następnie w Hazard. Gra o miliard(y) kar i niezapłaconych podatków z czarnego rynku, gdzie przypomnieliśmy historię działalności tej marki od wejścia na polski rynek w 2007 roku, poprzez okres działalności bez licencji, co równoznaczne było z działalnością na „czarnym rynku”.

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności jest Organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową.

www.goldendrum.com

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL