Kasyna w USA biją majowe rekordy przychodów

USA
Iwo 18/07/2022

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2022

Amerykańskie Stowarzyszenie Gier (AGA) ujawniło, że amerykańska branża gier miała swój najlepszy maj w historii i drugi najlepszy miesiąc w historii, pomimo „wyzwań makroekonomicznych i coraz trudniejszych porównań rok do roku”. Marzec, kwiecień i maj były trzema najlepszymi miesiącami w historii branży, z których każdy przekroczył przychody w wysokości 5 miliardów dolarów.

W maju komercyjne kasyna stacjonarne, bukmacherzy i kasyna internetowe wygenerowały łączne przychody z gier w wysokości 5,03 mld USD. Commercial Gaming Revenue Tracker AGA wykazał, że GGR automatów spadł o 0,1 proc. rok do roku do 2,94 mld dolarów, ale GGR gier stołowych wzrósł o 11 proc., do 873,9 mln dolarów. GGR zakładów sportowych wzrósł o 78 procent rok do roku do 487,5 mln USD, podczas gdy GGR w grach hazardowych wzrósł o 31 procent do 406,4 mln USD.

Przychody w pierwszych pięciu miesiącach roku wyniosły 24,4 mld USD, co stanowiło 21-procentowy wzrost w porównaniu z tym samym okresem w 2021 r. Nastąpiło to, gdy nadal utrzymują się wyzwania, takie jak „problemy z łańcuchem dostaw, niedobory siły roboczej i inflacja”.

Przychody z automatów wrzutowych za rok do tej pory wzrosły o 11 procent do 14,08 miliarda dolarów, a przychody z gier stołowych o 38,2 procent do 4,05 miliarda dolarów. Przychody z zakładów sportowych w ciągu pięciu miesięcy wzrosły o 73,5% do 2,64 mld USD. GGR w grach online również znacznie wzrósł, do 2,03 mld USD, o 45,6%.

Łącznie 18 z 31 komercyjnych stanów gier, które działały rok temu, odnotowało wzrost przychodów od maja 2021 r. Po pierwszych pięciu miesiącach 2022 r. tylko cztery stany mają za sobą przychody z gier w tym samym okresie 2021 r.: Dystrykt Kolumbii (-21,2%), Kansas (-0,8%), Missisipi (-2,5%) i Dakota Południowa (-1,9%).

Spowolnienie w Kansas, Mississippi i Południowej Dakocie w dużej mierze odzwierciedla trudniejsze niż przeciętne porównania, ponieważ ograniczenia Covid w trzech stanach zostały złagodzone wcześniej w 2021 r. w porównaniu z większością innych jurysdykcji dotyczących gier.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL