Kindred Group przedłuża współpracę z Middlesbrough FC

Branżowy marketing
Wiktor Czerwiński 11:50 12/09/2024

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2024

Kindred Group pozostanie głównym partnerem Middlesbrough na koszulkach przez kolejne dwa lata.

Kindred Group współpracuje z Boro od 2018 roku –  co czyni ją jedną z najbardziej długotrwałych w brytyjskiej piłce nożnej.

Co istotne, partnerstwo będzie nadal finansować dostarczanie przez MFC Foundation Team Talk – inicjatywy na rzecz zdrowia psychicznego mężczyzn. Platforma Team Talk wykorzystuje lokalny klub i jego zawodników, menedżera i personel jako mechanizm do angażowania mężczyzn w kwestie ich dobrego samopoczucia psychicznego.

Logo operatora hazardowego Unibet ozdobi koszulki pierwszej drużyny, lecz „Misja Zero%”, czyli przesłanie Kindred dotyczące odpowiedzialnej gry, także ma pojawić się na koszulkach w tym sezonie.


Kindred zobowiązało się również do przekazania części swoich praw do gościnności i sprzedaży gadżetów kibicom poprzez konkursy i prezenty.

Ponadto Kindred przekaże MFC sponsorowane miejsce na koszulce w trakcie sezonu – co umożliwi promocję charytatywnych inicjatyw klubu.

Fundacja MFC działa na rzecz podniesienia aspiracji i poprawy szans życiowych młodych ludzi i dorosłych w całym Teesside. Jej praca jest wspierana i finansowana, w części, przez partnerów handlowych klubu, w tym Kindred Group.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL