Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2022
Superbet rusza z kampanią wizerunkową przedstawiającą nowoczesny, globalny brand. ,,Go super!’’, zaczynajmy! Superbet, spółka globalnej grupy, jeden z najszybciej rosnących na polskim rynku bukmacherów, rozpoczął swoją najnowszą kampanię wizerunkową ,,Go super!”.
Szeroko zakrojona kampania korporacji ma międzynarodowy charakter. W jej krajowej odsłonie, Superbet kreuje odświeżony wizerunek nowoczesnego operatora, dostarczającego fanom sportu holistyczną rozrywkę na wysokim poziomie. Energetyzująca komunikacja pojawi się już wkrótce na nośnikach zewnętrznych, w telewizji, sieci oraz social mediach.
Nowa kampania polskiego bukmachera związana jest z odświeżeniem wizerunku marki. Koncentruje się wokół aktywnego przeżywania niezwykłych chwil nawet w zwykłych okolicznościach. Superbet podkreśla znaczenie drobnych, pozytywnych momentów, których doświadczamy na co dzień, a które i dostarczają nam dobrej energii, i rozrywki – która może przynieść nam uśmiech. Czerwona, charakterystyczna dla brandu Superbet wizualizacja, ma przywodzić na myśl energię, siłę, sport i aktywność. W gorącej, dynamicznej oprawie graficznej kampanii zobaczymy również ambasadora marki Sławomira Peszkę.
„W Superbet wierzymy w holistyczne podejście do komunikacji marki, rozumianej jako punkt wyjścia dla wszystkich elementów i rozgałęzień w ramach jednej, spójnej koncepcji. Bardzo istotne jest dla nas dostarczanie bogatych, wielowymiarowych wrażeń naszym klientom, jak również naszemu zespołowi. Nowa identyfikacja i tożsamość naszej marki jest jednym z elementów, które się do tego przyczyniają”
– mówi John Harmander, Chief Brand Officer w Superbet Group.
Za koncepcję kreatywną międzynarodowej kampanii ,,Go Super” oraz jej realizację odpowiada firma Superbet we współpracy z partnerami z The Tenth Man oraz Fate v Future. The Tenth Man to międzynarodowa agencja kreatywna, która obsługiwała w przeszłości marki, takie jak Sony, Jameson czy Ryanair. Z kolei Fate v Future w trakcie swojej działalności odpowiedzialna była za komunikację już ponad 55 marek z całego świata, w tym WeWork, Bumble oraz Square. W Polsce działania promocyjne Superbetu w ramach nowej kampanii wizerunkowej wspiera ponadto Grupa BBDO, która odpowiada m.in. za kreacje widniejące na nośnikach outdoor.
Superbet. No i super!
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"