Konami podpisuje długoterminowe partnerstwo z AC Milan

Konami Digital Entertainment B.V. podpisała długoterminową współpracę z AC Milan, aby stać się pierwszym oficjalnym partnerem w zakresie odzieży treningowej w historii klubu.

Firma zajmująca się grami stanie się również jednym z głównych partnerów włoskiego klubu piłkarskiego, a współpraca rozpocznie się 1 lipca 2022 roku.

Od początku przyszłego sezonu logo eFootball grupy pojawi się na przodzie oficjalnego stroju treningowego męskiej drużyny, który zawodnicy będą nosić podczas sesji treningowych oraz przed każdym meczem krajowym i międzynarodowym.

„Cieszymy się, że możemy powitać KONAMI z powrotem w rodzinie AC Milan jako jednego z naszych głównych partnerów i naszego pierwszego partnera w zakresie odzieży treningowej dla męskiej drużyny. Jesteśmy bardzo podekscytowani potencjałem, jaki to partnerstwo oferuje nam zarówno jako klubowi, jak i marce, aby wspólnie przełamać nowe tereny”.

– powiedział Casper Stylsvig, dyrektor ds. dochodów AC Milan.

Oczekuje się, że nowy zestaw szkoleniowy zostanie wydany w nadchodzących miesiącach. W trakcie partnerstwa obie strony będą dążyć do „wzmocnienia wspólnego statusu potęg rozrywkowych, tworząc innowacyjny ekosystem inicjatyw, który zjednoczy graczy i fanów zarówno na boisku, jak i poza nim” – czytamy w oświadczeniu AC Milan.

Naoki Morita, europejski prezes KONAMI Digital Entertainment B.V., skomentował:

„KONAMI jest bardzo podekscytowana ponowną współpracą z AC Milan. Zostanie Partnerem Głównym jednego z największych klubów piłkarskich w Europie, a także umieszczenie naszej marki na ich stroju treningowym to niesamowita szansa. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z klubem i wspólne tworzenie innowacyjnego partnerstwa”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.