Konkurs o Lotto

Rozpoczął się konkurs na stanowisko prezesa Totalizatora Sportowego. To dobra okazja, żeby wyjaśnić kontrowersyjne wydatki reklamowe w tej spółce.

 

Totalizator Sportowy to bogata firma kontrolowana przez ministra skarbu. Organizuje gry liczbowe, w tym lubiane przez Polaków Lotto. Wytypować szóstkę to jak wygrać los na loterii. Bo szóstki nie padają często. A pieniądze przeznaczone na wygraną sumują się wtedy i czekają na zwycięzcę. To kumulacja. Słowo magiczne. Zna je każdy. Atakuje nas zewsząd. Gra w Lotto i kumulacje są reklamowane w prasie, radiu i telewizji, w internecie, w galeriach handlowych, w sklepach, środkach transportu publicznego.

Bo im więcej reklamy, tym więcej graczy. I tym więcej pieniędzy zostaje w Totalizatorze. Czy na pewno część wydatków reklamowych na Lotto jest wydawana racjonalnie i zasadnie? Jednym z beneficjentów kasy na reklamę była spółka AP Brands. To firma Agaty Krysiak i cypryjskiej spółki Fenario Investments Limited. Fenario należy do Marcina Krysiaka, męża pani Agaty. Można powiedzieć, rodzinny biznes.

Czytaj całość na: wprost.pl

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.