Lech walczy o miliony

Artykuły
Bartosz 08:57 07/02/2014

Ostatnia aktualizacja: 24 czerwca 2024

Kto od nowego sezonu będzie reklamował się na koszulkach piłkarzy Lecha Poznań? W czerwcu kończy się umowa z bukmacherem STS.

Kolejorz musi zdecydować, co dalej. Stawka jest bowiem niebagatelna – gra toczy się o kwotę między 3 a 5 mln zł rocznie, tyle można dostać od sponsora strategicznego. Czy nadal będzie to STS? Wysokość nowej umowy może zależeć od zmian w ustawie hazardowej.

– Ona sprawiła, że legalnie działające w Polsce firmy, jak właśnie STS, mają gorsze warunki funkcjonowania i rozwoju, niż te działające nielegalnie, ale kierujące ofertę także do polskiego kibica – mówi nam prezes Lecha Karol Klimczak.

Wiemy nieoficjalnie, że w grę wchodzą też m.in. dwie duże firmy z branży energetycznej: Enea i Tauron. Z tą pierwszą, mającą siedzibę w Poznaniu, negocjacje trwają już bardzo długo, była bowiem zainteresowana współpracą, kiedy sprzedawano prawa do nazwy stadionu przy Bułgarskiej. Tauron z kolei wycofał się ze Śląska Wrocław (płacił 5 mln zł) i właśnie wchodzi na rynek wielkopolski. Doszło już zresztą do sondażowego spotkania.

Czytaj całość na: sport.fakt.pl

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL