LiveScore testuje czterodniowy tydzień pracy

Ciekawostki
Wiktor Czerwiński 15:10 30/05/2025 Ostatnia aktualizacja: 15:12 30/05/2025

Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2025

Odważny krok ku nowoczesności – od 19 maja 2025 r. LiveScore Group rozpoczęła pilotaż czterodniowego tygodnia pracy dla pracowników swojego londyńskiego biura. To pierwsze takie rozwiązanie w branży mediów sportowych i zakładów bukmacherskich – i zarazem kolejny przejaw innowacyjnego podejścia tej globalnej marki.

Z ponad 25-letnim doświadczeniem, LiveScore konsekwentnie łączy świat mediów sportowych i zakładów online w jedną spójną platformę, tworząc unikalny ekosystem dla kibiców. Teraz firma postanowiła skupić się jeszcze mocniej na ludziach, którzy stoją za jej sukcesem – swoich pracownikach.

Od poniedziałku do czwartku. Piątek – wolny (prawie zawsze)

W ramach nowego modelu pracy, członkowie zespołu będą obecni w biurze od poniedziałku do czwartku. Piątki staną się dniem wolnym – z pewnymi wyjątkami. Nieliczne z nich nadal będą pracujące, w sytuacjach wymagających wsparcia ważnych wydarzeń sportowych lub kluczowych momentów biznesowych. Dzięki temu LiveScore nie tylko utrzyma wysokie standardy operacyjne i bieżące relacje z użytkownikami, ale zapewni większości zespołu regularne, trzydniowe weekendy.

Test potrwa 12 miesięcy, a jego formalna ocena została zaplanowana na październik 2025 roku. Kluczowe znaczenie będzie miała analiza opinii pracowników i danych z wewnętrznego monitoringu efektywności.

Innowacja to nie tylko produkt, ale i środowisko pracy

„Grupa LiveScore została zbudowana na innowacjach – nie tylko w tym, jak dostarczamy treści sportowe fanom, ale też w sposobie, w jaki rozwijamy się jako organizacja,” – komentuje Sam Sadi, CEO LiveScore Group. – „Jako pionierzy modelu konwergencji, rozumiemy siłę ekosystemów, które współdziałają efektywnie. Ten pilotaż czterodniowego tygodnia pracy to naturalny krok na naszej drodze ku przyszłości, w której chcemy nadal przewodzić, adaptować się i utrzymywać najwyższy poziom działania.”

Równie zdecydowanie wypowiada się Matthew Garratt, Chief People Officer:

„Wiemy, że budowanie światowej klasy produktów zaczyna się od stworzenia odpowiedniego środowiska dla ludzi. Ten eksperyment odzwierciedla nasze przekonanie, że efektywność i dobrostan nie wykluczają się – wręcz przeciwnie, wzmacniają się nawzajem. Wspierając równowagę i współpracę bezpośrednią, budujemy silniejszy, bardziej zintegrowany zespół gotowy na kolejny etap naszego rozwoju.”

Ewolucja pracy w branży?

Inicjatywa LiveScore może stać się sygnałem zmiany dla całej branży mediów sportowych i zakładów online – sektora, który z definicji operuje w trybie całodobowym. Udane wdrożenie takiego modelu pracy może otworzyć drogę dla kolejnych firm, które chcą łączyć wysoką wydajność z dbałością o zdrowie psychiczne i fizyczne swoich pracowników.

Czy czterodniowy tydzień pracy stanie się nowym standardem również w polskim sektorze iGaming? Niedawno w tym temacie wypowiadziała się Prezes Totalizatora Sportowego, Beata Stelmach, która stwierdziła, że „stać nas” na takie rozwiązanie. Czy aby na pewno? 

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL