Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2015
Loteria! Loteria! Zapraszamy! Każdy ma szansę wygrać! Weź los i sprawdź czy to właśnie Tobie się poszczęści! – krzyczeli naganiacze na festynach albo w wesołych miasteczkach.
Czasy się zmieniły i loterie także. Czy za jeden tani los nadal możemy wygrać ciekawego fanta? A może loterie przeszły prawdziwą ewolucję i z prostej zabawy przemieniły się w jedną ze skuteczniejszych technik wspierających sprzedaż?
Prowadzimy przedsiębiorstwa dla zarobku. Oczywiście nie tylko dlatego, ale głównie w tym celu. Żeby pieniądze się pojawiły, potrzebni są klienci, których możemy zdobyć poprzez skuteczną promocję sprzedaży, czyli użycie paru technik, które pozwolą nam z potencjalnego klienta zrobić lojalnego. Inwestujemy w newslettery, proponujemy rabaty na nasze usługi, działamy aktywnie w mediach społecznościowych. Możemy korzystać z bardziej albo mniej standardowych metod. Jedną z tych mniej popularnych wśród przedstawicieli MŚP jest loteria.
Dlaczego stosunkowo mało firm korzysta z takiej formy promocji? Ciężko doszukać się jednej konkretnej przyczyny, ale ważnym czynnikiem, który wpływa na taki stan rzeczy jest brak wiedzy, jak się do tego zabrać. Loterie kojarzą nam się z wielkimi koncernami, które przez trzy miesiące rozdają kody w dżemach, żeby potem nagrodzić dziesięciu szczęśliwców nowymi samochodami. To błędny obraz, bo skromniejsze przedsięwzięcie też może przynieść oczekiwany efekt, tylko wiele osób o tym nie wie, ponieważ wielkie loterie cieszą się większym rozgłosem medialnym.
Czytaj całość na: marketerplus.pl
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"