Loteria jako narzędzie wspierające sprzedaż

Gry
Bartosz 24/07/2015

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2015

Loteria! Loteria! Zapraszamy! Każdy ma szansę wygrać! Weź los i sprawdź czy to właśnie Tobie się poszczęści! – krzyczeli naganiacze na festynach albo w wesołych miasteczkach.

Czasy się zmieniły i loterie także. Czy za jeden tani los nadal możemy wygrać ciekawego fanta? A może loterie przeszły prawdziwą ewolucję i z prostej zabawy przemieniły się w jedną ze skuteczniejszych technik wspierających sprzedaż?

Prowadzimy przedsiębiorstwa dla zarobku. Oczywiście nie tylko dlatego, ale głównie w tym celu. Żeby pieniądze się pojawiły, potrzebni są klienci, których możemy zdobyć poprzez skuteczną promocję sprzedaży, czyli użycie paru technik, które pozwolą nam z potencjalnego klienta zrobić lojalnego. Inwestujemy w newslettery, proponujemy rabaty na nasze usługi, działamy aktywnie w mediach społecznościowych. Możemy korzystać z bardziej albo mniej standardowych metod. Jedną z tych mniej popularnych wśród przedstawicieli MŚP jest loteria.

Dlaczego stosunkowo mało firm korzysta z takiej formy promocji? Ciężko doszukać się jednej konkretnej przyczyny, ale ważnym czynnikiem, który wpływa na taki stan rzeczy jest brak wiedzy, jak się do tego zabrać. Loterie kojarzą nam się z wielkimi koncernami, które przez trzy miesiące rozdają kody w dżemach, żeby potem nagrodzić dziesięciu szczęśliwców nowymi samochodami. To błędny obraz, bo skromniejsze przedsięwzięcie też może przynieść oczekiwany efekt, tylko wiele osób o tym nie wie, ponieważ wielkie loterie cieszą się większym rozgłosem medialnym.

Czytaj całość na: marketerplus.pl

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL