Ostatnia aktualizacja: 23 grudnia 2022
Koszykarska Legia Warszawa i LOTTO przedłużyły współpracę. Marka należąca do Totalizatora Sportowego od roku jest Partnerem Strategicznym stołecznego klubu kontynuując współpracę jeszcze z czasów występów na zapleczu ekstraklasy. Ponadto, od wielu lat realizuje działania mające na celu rozwój polskiej koszykówki, będąc także Partnerem Głównym Energa Basket Ligi.
Wzorem największych europejskich klubów koszykarskich, już w ubiegłym sezonie Sponsor Strategiczny – LOTTO – z sukcesami wykorzystywał platformę marketingową koszykarskiej Legii. Wypełniając przerwy meczowe kibice mieli okazję uczestniczyć w atrakcjach i konkursach z nagrodami przygotowanych przez LOTTO. Sponsor Strategiczny podejmując decyzję o kontynuacji współpracy, podjął również decyzję o rozszerzeniu swojej ekspozycji podczas meczów, zwracając uwagę na zwiększone zainteresowanie, oglądalność i na koniec skuteczność tych form promowania swojej marki. W najbliższych rozgrywkach logo LOTTO pojawi się na najważniejszych nośnikach reklamowych, m.in. froncie koszulki meczowej oraz kole, czyli centralnym miejscu parkietu.
Współpracę inauguruje niezwykły film promujący nadchodzący sezon koszykarzy Legii na parkietach Energa Basket Ligi oraz w europejskich pucharach, który jest zapowiedzią nowego etapu współdziałania Legii i LOTTO. Koszykarze Legii wraz z trenerem prezentują się w nim na scenie teatralnej. To również prognostyk wielu atrakcji, których mogą spodziewać się kibice koszykówki w Warszawie.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."