Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2017
Znana na całym świecie firma Lottoland z siedzibą w Gibraltarze ponownie uruchomiła program partnerski w ramach programu Paysafe’s Income Access.
Założona została w 2013 r. i licencjonowana przez brytyjską Komisję do spraw Hazardu oraz Stowarzyszenie Kasyna i Gry w Gibraltarze,. Obecnie gracze Lottolandu mogą postawić zakłady na wynik największej na świecie losowania loterii. Dostępna w siedmiu językach marka oferuje ponadnarodowe europejskie loterie EuroMillions i EuroJackpot; Amerykańskie loteriePowerBall i MegaMillions; Lotto w Wielkiej Brytanii; Niemiecką loterię narodową, szwedzką loterie narodową, cztery australijskie loterie oraz wiele innych krajowych loterii w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej.
W kwietniu 2017 roku Lottoland dodał WorldMillions do swojej oferty. Pierwszy niezależny produkt loterii tej marki oferuje graczom szansę wygrać gwarantowane jackpoty do 100 milionów funtów dwa razy w tygodniu.
Oprócz oferowania podstawowej oferty loterii, Lottoland oferuje szeroki wachlarz gier online oraz gier wygranych. Wśród oferowanych przez niego marek są Atari Star Raiders, Instant Millionaire i Everyday Payday, podczas gdy EuroMillions Instant i Keno Play należą do licznych tytułów Lottoland.
Dzięki integracji programu Income Access z programem partnerskim Lottoland firmy stowarzyszone mogą teraz promować tę najnowszą markę iLottery. Zmodernizowany program partnerski Lottoland oferuje partnerom strukturę prowizji przychodów w wysokości od 25% do 35% w zależności od przychodów netto.
James Dominique, Senior Affiliate Manager w firmie Lottoland, powiedział:
„Zdecydowaliśmy się na ponowne uruchomienie naszego programu partnerskiego na platformie Income Access, biorąc pod uwagę silną pozycję firmy w obszarze marketingu stowarzyszeniowego. Jesteśmy pod wrażeniem technologii Income Access i danych, które nasi menedżerowie zarządzający mają teraz na wyciągnięcie ręki, co pozwala naszemu zespołowi na bardziej strategiczne działanie podczas uruchamiania programu partnerskiego i poprawia nasz ogólny ROI marketingu „.
Lorenzo Pellegrino, Dyrektor Generalny ds. Dostępu Dochodów i Portfele cyfrowe w firmie Paysafe, dodał:
„Lottoland jest jednym z najważniejszych globalnych marek rozwijających się na rynku gier iLottery, dlatego cieszymy się, że firma postanowiła wznowić program partnerski w naszym oprogramowaniu . Biorąc pod uwagę skupienie się marki na wielu wielojęzycznych rynkach międzynarodowych, precyzyjne kierowanie reklam na naszą platformę zapewni globalny wzrost Lottoland w perspektywie 2017 i 2018 „.
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"