Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2024
Marketing w czasie rzeczywistym to strategia reklamowa, która wykorzystuje indywidualne podejście do klienta minuta po minucie zgodnie z jego potrzebami i zachowaniem w określonym czasie i miejscu. Główną ideą jest znalezienie najkorzystniejszej oferty dla każdego konkretnego użytkownika w danym momencie i uczynienie gry w kasynie czymś naprawdę ekscytującym. Marketing w czasie rzeczywistym często opiera się na trendach i opiniach użytkowników oraz jest szybkim i dynamicznym sposobem wspierania marki i platformy gier.
Gry kasyno i metody marketingowe
Marketing w czasie rzeczywistym może przybierać różne formy w zależności od modelu biznesowego. Niektóre marki kontaktują się z klientami w mediach społecznościowych i uczestniczą w trendach viralowych. Sprzedawcy internetowi powiadamiają swoich klientów, że ich zamówienie zostało wysłane i pozwalają im śledzić status zamówienia, a następnie skontaktować się z nimi później, aby upewnić się, że klient jest zadowolony. Pomimo ich bezpośredniości i trafności, strategii RTM (marketing w czasie rzeczywistym) nie trzeba wymyślać w locie. Znacznie efektywniej jest opracować kampanie marketingowe z wyprzedzeniem i uruchomić je we właściwym czasie.
Z każdym postępem technologicznym marketing w czasie rzeczywistym staje się coraz bardziej skuteczny. Wraz z pojawieniem się sieci społecznościowych informacje o docelowych odbiorcach i ich preferencjach stały się łatwo dostępne. Oznacza to, że marketerzy mogą teraz wykorzystywać te dane do tworzenia dostosowanych strategii reklamowych dla produktów, które mogą się spodobać potencjalnym klientom.
W jaki sposób kasyna online wykorzystują marketing w czasie rzeczywistym?
W świecie iGaming marketing w czasie rzeczywistym wiąże się głównie z momentem, w którym użytkownik zaczyna wchodzić w interakcję z marką w serwisie. Dane zbierane w celu przestrzegania środków KYC można wykorzystać do personalizacji, co sprawi, że będzie to przyjemniejsze dla gracza. Wysokiej jakości oprogramowanie platformy pozwoli operatorom na segmentację użytkowników, aby zapewnić spersonalizowane wrażenia na podstawie ich historii gier.
Nowoczesne platformy kasyn online często mają elastyczny interfejs. Oznacza to, że operatorzy mogą zmieniać jego wygląd zgodnie z upodobaniami użytkowników po zarejestrowaniu się i uruchomieniu gry. Na przykład, jeśli użytkownik spędza czas głównie w slotach, to po wejściu na stronę zobaczy listę automatów bezpośrednio na stronie głównej.
Przekształcanie nowych użytkowników w regularnych graczy
Marketing w czasie rzeczywistym pomaga zachęcać nowych odwiedzających do dokonywania wpłat. Nowym odwiedzającym można oferować bonusy powitalne i darmowe spiny, aby mogli wypróbować gry kasynowe lub zakłady sportowe przy minimalnym ryzyku osobistym. Oferty nie muszą przechodzić przez platformę: użytkownicy, którzy się zarejestrowali, ale nie dokonali wpłaty, mogą wysłać wiadomość e-mail lub SMS.
Spersonalizowane oferty
Indywidualne podejście daje każdemu graczowi możliwość zasmakowania życia VIP-a. Otrzymywanie spersonalizowanych ofert to dowód dla graczy, że kasyno ich docenia i mają po co tam wracać. Na tym polega marketing w czasie rzeczywistym: tworzenie ofert, których chcą gracze, zamiast próbować sprzedawać im coś, czym mogą nie być zainteresowani.
Historia gracza może wskazać, jaką automatyczną ofertę powinien otrzymać. Gracz na automatach, który od jakiegoś czasu nie wygrywał, może otrzymać bonus “za pecha”, a gracz typujący piłkę nożna – specjalną ofertę poświęconą Mistrzostwom Świata. Możesz także skorzystać z historii graczy wchodzących w interakcję z witryną, aby zrozumieć, co ich interesuje.
Oprócz skupienia się na zwiększeniu zaangażowania, marketing oparty na wydarzeniach może również pomóc w obsłudze klienta. Zamiast zostawiać graczy samych z własnymi urządzeniami, gdy coś pójdzie nie tak, wyślij im wiadomość o nieudanej wpłacie lub zaoferuj pomoc techniczną.
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"