Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2024
Maltańska Federacja Piłkarska oraz Meridianbet Group nawiązały wieloletnie partnerstwo w którym operator bukmacherski został oficjalnym sponsorem i partnerem praw do nazwy rozgrywek o Puchar Malty FA Trophy.
Umowa została podpisana na trzy sezony przez co rozgrywki maltańskie FA Cup, będą znane jako Meridianbet FA Trophy.
Stefan Pavlovic, dyrektor Meridian Gaming Ltd, oświadczył:
„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Maltańskim Związkiem Piłki Nożnej jako sponsorem tytularnym Maltanese FA Trophy. Dzięki naszej 17-letniej obecności na Malcie konsekwentnie staramy się odwdzięcz się społeczności. Ten sponsoring nie tylko wspiera rozwój futbolu na wszystkich poziomach, ale także wzmacnia nasze bieżące inicjatywy.
Prezydent Malta FA Bjorn Vassallo podsumował:
„Maltański Związek Piłki Nożnej jest zaangażowany w rozwój i poprawę gry w piłkę nożną na wszystkich poziomach. Nasza współpraca z Meridianbet, firmą o głęboko zakorzenionej obecności na Malcie, w zakresie sponsorowania FA Trophy, jest idealnie pasuje, ponieważ Stowarzyszenie poprzez swoje krajowe zawody w dalszym ciągu przyciąga kulturę sportową, jednocześnie tworząc zaangażowanie społeczności poprzez piłkę nożną. Wspólnie dążymy do wspierania pozytywnych zmian społecznych i wspierania dumy narodowej oraz trofeum FA na zakończenie każdego meczu piłkarskiego sezon jest dokładnie odzwierciedleniem tego wszystkiego. Witamy Meridianbet w naszej strukturze sponsorskiej.”
Więcej o Meridianbet
Grupa Meridianbet, założona w 2001 roku, to grupa zajmująca się zakładami sportowymi i grami online o ugruntowanej pozycji. Jest licencjonowany i obecnie działa w 18 jurysdykcjach w Europie, Afryce i Ameryce Południowej. Firma jest częścią Golden Matrix Group (NASDAQ: GMGI). Działalność Meridianbet na Malcie obejmuje zarówno działalność B2C, jak i B2B, co jest zgodne z jej modelem biznesowym odnoszącym sukcesy na całym świecie. Firma korzysta z autorskiej technologii i skalowalnych systemów, dzięki czemu może działać w wielu krajach i walutach, zachowując wielokanałowe podejście do rynków, obejmujących platformy detaliczne, stacjonarne i mobilne.
"Te salony TS to porażka. Pomieszczenia z dykty 3x2 metry, 4 maszyny, śmiech na sali. Nikt tam nie chodzi. Byłem dwa razy chyba 3 lata temu. Ktoś powinien za tę parodie odpowiedzieć."
"Rozliczyć ich za zakup automatów w Niemczech (Mercury , etc. ) Pośrednik wziął w łapę 8.000.000 PLN , cena zakupu 50% wyższa niż rynkowa w Niemczech . To jest przekręt !!!! Ile wyniosły koszty produkcji własnego programu i automatu ? Czy ktoś to policzył ? Tu , znowu przekręt 100 - lecia !!!!!!!!!! Za wszystko płacili 50% więcej niż cena rynkowa . Pytanie , kto brał różnicę ??????????????"
"Nie pieprz głupot , byłam i polecam z czystym sumieniem."
"Będziemy wspierać Betclic tak jak i pozostałe legalnie działające podmioty na polskim rynku, jak tylko rozliczy się on z Polską, czyli nami wszystkimi którzy tutaj mieszkamy i płacimy podatki, za ten okres kiedy z pełną świadomością wybrał działalność w szarej strefie. Reszty nie trzeba tłumaczyć, jest zawarta w publikacji."
"Czytam i nie wierzę, po prostu jestem w szoku że również e-play w jakiś sposób wspiera posła zamiast wspierać Betclic, który jako jedyny bukmacher w Polsce daje możliwość grać bez podatku. Firma ta tak naprawdę zastępuje polityków, którzy nie są w stanie zamienić podatek obrotowy na tzw. GGR. Panie Witoldzie zmieńcie swoje podejście w tym temacie i naciskajcie obecny rząd aby zmienił ten szkodliwy podatek."