Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2018
Dla „twórców gier” nowy rok rozpocznie się od targów w Holandii: od 7 do 10 stycznia Merkur Gaming Netherlands zaprezentuje swoją szeroką ofertę produktów dla gastronomii w Horecava, jednej z największych Międzynarodowe targi branży hotelarskiej i hotelarskiej.
Na stoisku 506 w hali 10 centrum wystawowego RAI w Amsterdamie odwiedzający mogą zagłębić się w fascynujący świat Merkur Gaming.
„Horecava to najważniejsze targi branży gastronomicznej w Holandii, a zatem idealna platforma do prezentacji naszej oferty gier elektronicznych na holenderskim rynku hotelarskim” – wyjaśnia Dirk Sondermann, dyrektor zarządzający Merkur Gaming Netherlands. „Po udanym debiucie w 2018 roku, mamy nadzieję, że porozmawiamy z wieloma klientami w 2019 roku i przyniesie im najnowsze innowacje z naszej firmy, Gauselmann Group”, dodał.
Maszyna do gier G-Box, zaprojektowana specjalnie na rynek gastronomiczny, ma być jednym z najważniejszych elementów prezentacji produktu. Dzięki kompaktowej i ergonomicznej konstrukcji obudowy ten multigamer został nazwany „Lean M-BOX”. Łatwe w obsłudze klawisze boczne, intuicyjne menu dotykowe, dwa 21,5-calowe monitory panoramiczne w rozdzielczości Full-HD i doskonała gama gier sprawiają, że G-Box jest główną atrakcją dla wszystkich pubów i restauracji.
„Odwiedzający Horecavę mają możliwość przetestowania maszyny i przekonania się o wyjątkowym komforcie G-Box w zakresie wygody i rozrywki. Jesteśmy szczególnie zainteresowani patronami, którzy obecnie nie oferują swoim klientom tego rodzaju rozrywek w grach ” – skomentował Dirk Sondermann. „Po targach nawiążemy kontakty między patronami zainteresowanymi G-Box i operatorami automatów, aby mogli zaplanować potencjalne partnerstwo. Naszym celem jest pomoc operatorom automatów w wyszukiwaniu nowych lokalizacji, w których nie ma obecnie zainstalowanych automatów do gier „- kontynuuje Dirk Sondermann.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."