Ostatnia aktualizacja: 10 stycznia 2019
Światowa marka z Niemiec – Gauselmann Group będzie prezentować swoje nowe produkty od 5 do 7 lutego na targach ICE 2019, które odbędą się jak zwykle w Londynie.
Organizatorzy ICE 2019 przygotowują się do otwarcia wkrótce swoich drzwi kolejnej globalnej imprezy targowej. Oczy międzynarodowego przemysłu gier skierowane są na Londyn, gdzie przez trzy dni lutego 5 – 7, będą prezentowane najlepsze innowacje i rozwiązania w zakresie gier. Jedną z firm prezentującą swoje produkty i nowoczesne rozwiązania będzie Gauselmann Group of Germany oraz ich znana na całym świecie marka Merkur Gaming.
Na połączonych ze sobą stoiskach 110-250 w halach północnych (drzwi wejściowe N4) centrum wystawienniczego ExCel w londyńskiej dzielnicy Docklands, Gauselmann Group zaprezentuje wiele ciekawych innowacji. Będą to między innymi: wyświetlacze od adp Gauselmann, ekspertów od obsługi gotówki GeWeTe, rozwiązania dotyczące zakładów sportowych od Cashpoint / XTiP, edict e -gaming, Euro Payment Group, hiszpańska Merkur Dosniha, brytyjskie gry Blueprint i sama marka Merkur.
Wyjątkową wersją produktu będzie nowy, oszałamiający multiplayer do gry Merkur Gaming Roulette, w którym 8 osób będzie otwartych dla gości, którzy będą mogli spróbować szczęścia i poczuć bogactwo wysokiej jakości doznań.
Równie dumnie zostanie zaprezentowana nowy automat Allegro Curve, który okazał się wielkim sukcesem podczas międzynarodowego debiutu na G2E 2018 w Las Vegas.
Allegro (nazwa wywodzi się z włoskiej notacji muzycznej, która oznacza „grać energicznie i jasno”) jest niesamowitym konceptem technologicznym. Funkcje obudowy to 43-calowy, zakrzywiony monitor Ultra HD oraz największa platforma z technologią wielozadaniową Gforce Ultra HD, atrakcyjna koncepcja oświetlenia, odtwarzacz zapewniający ergonomiczną pozycję siedzącą i opcjonalny panel z dotykowym ekranem dotykowym. Allegro jest eleganckie, a rozrywka w grach „made in Germany” nadaje nowy wymiar gamie produktów Merkur Gaming.
Zawsze w Merkur Gaming ważna jest nazwa produktu w kolejnej prezentowanej grze; podczas prezentacji na ICE pojawi się ponad 140 atrakcyjnych tytułów, zarówno w formacie standardowym jak i multiplayer. Gry zostaną przedstawione i staną się słyszalną atrakcją na całym stoisku Merkur, dzięki wyjątkowym motywom gier, oszałamiającej grafice i wciągającym możliwościom dźwiękowym.
Athanasios 'Sakis’ Isaakidis, Chief Executive International i Head of International Product Management, z niecierpliwością czeka na ICE:
Dodając swoje przemyślenia sprzed ICE, Charles Hiten, CEO Merkur Gaming Americas, zauważył:
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."