Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2019
W czwartej edycji Juegos Miami Merkur Gaming Americas wzbudził sensację dzięki prezentacji Rapid Thunder, innowacyjnej gry z Jackpot Bonusem, który znacznie zwiększa wartość zarówno dla operatorów, jak i graczy.
Jako pierwszy duży producent, który zaangażował się w Juegos Miami w momencie jego powstania w 2016 r., Merkur Gaming kontynuował wspieranie tego wydarzenia we wszystkich dotychczasowych czterech edycjach. Prezentacja rewelacyjnego nowego produktu Merkur, Rapid Thunder, wysokiej jakości funkcji Jackpot Bonus w grze, wywołała niezwykle pozytywną i entuzjastyczną reakcję odwiedzających. Rzeczywiście, nie było przesadą stwierdzenie, że Juegos Miami był pod piorunującym wrażeniem tej nowej i ekscytującej innowacji.
Zgodnie z tradycją ostatnich lat Merkur Gaming otworzył ważny społecznie element Juegos Miami, sponsorując pierwszą noc w recepcji, gdzie jedzenie, napoje i muzyka zebrały ogromną liczbę gości.
Przemawiając na zakończenie trzydniowego wydarzenia, Charles Hiten, dyrektor generalny Merkur Gaming Americas, powiedział:
Juegos Miami był znaczącą inicjatywą w dziedzinie gier w Ameryce Łacińskiej, Ameryce Środkowej i na Karaibach. Poprzez stworzenie hybrydowego wydarzenia obejmującego sesje konferencyjne i edukacyjne, przełomowe sesje okrągłego stołu, targi i silny komponent społeczny Juegos Miami zgromadził gości z najwyższych szczebli z obu Ameryk, aby spotkać się i omówić ważne tematy ze wszystkich sektorów branży gier. Byliśmy bardzo zadowoleni z pozytywnej reakcji na nasz nowy produkt Rapid Thunder i byliśmy bardzo dumni z tego, że mogłem zaprezentować to, co jestem pewien, będzie to kluczowe dla rozwoju Merkur Gaming. Teraz uwijamy się szybko, aby zaprezentować Rapid Thunder najbardziej znaczącym sędziom ze wszystkich: graczom. Jesteśmy gotowi i co równie ważne: Rapid Thunder jest gotowy.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."