MERKUR Sportwetten reorganizuje swoje jednostki technologiczne i internetowe

Grupa Gauselmann ogłosiła, że ​​podzieliła swoją jednostkę MERKUR Sportwetten na dwa oddzielne działy, aby zoptymalizować wyniki swojej flagowej marki bukmacherskiej na wszystkich rynkach.

Dział online B2C bukmacherów DACH market będzie teraz prowadzony przez „Digital Operations Team” kierowany przez Andy’ego Bentleya jako nowy dyrektor operacyjny (COO) MERKUR Sportwetten.

Bentley został awansowany na stanowisko dyrektora operacyjnego bukmacherów w lipcu ubiegłego roku, odpowiedzialny za kierowanie cyfrową wydajnością i strategią rozwoju tradycyjnej marki bukmacherskiej.

„Jako zespół mamy jasną wizję: stworzyć najlepsze doświadczenie omnichannel w całej Europie. Jestem bardzo podekscytowany, że mogę być częścią tej wizji i towarzyszyć firmie MERKUR Sportwetten w tej podróży, a także kontynuować ją” – skomentował rozwój firmy Bentley.

Dalsze przekształcenia spowodują, że obsługa klienta jednostki zakładów sportowych MERKUR, utrzymanie platformy i dostarczanie produktów będzie obsługiwana przez nowy dział „Technology & Delivery”, kierowany przez Adama Lomax jako dyrektora ds. technologii B2C.

 

Były dyrektor Genting Casinos i William Hill, Lomax dołączył do MERKUR na początku 2021 roku, odpowiedzialny za nadzorowanie reorganizacji zakładów sportowych grupy

„Jestem podekscytowany pracą w firmie zorientowanej na przyszłość i jakość. Podział zespołu produktowego umożliwia nam reagowanie na potrzeby naszych klientów i partnerów biznesowych w jeszcze bardziej ukierunkowany i skuteczny sposób”. – skomentował Lomax.

Stanowi to ekscytującą okazję do zmiany sposobu, w jaki MERKUR Sportwetten napędza międzynarodowy wzrost”.

Na podstawie: cbcnews.co.uk

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.