Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
Grupa Gauselmann ogłosiła, że podzieliła swoją jednostkę MERKUR Sportwetten na dwa oddzielne działy, aby zoptymalizować wyniki swojej flagowej marki bukmacherskiej na wszystkich rynkach.
Dział online B2C bukmacherów DACH market będzie teraz prowadzony przez „Digital Operations Team” kierowany przez Andy’ego Bentleya jako nowy dyrektor operacyjny (COO) MERKUR Sportwetten.
Bentley został awansowany na stanowisko dyrektora operacyjnego bukmacherów w lipcu ubiegłego roku, odpowiedzialny za kierowanie cyfrową wydajnością i strategią rozwoju tradycyjnej marki bukmacherskiej.
„Jako zespół mamy jasną wizję: stworzyć najlepsze doświadczenie omnichannel w całej Europie. Jestem bardzo podekscytowany, że mogę być częścią tej wizji i towarzyszyć firmie MERKUR Sportwetten w tej podróży, a także kontynuować ją” – skomentował rozwój firmy Bentley.
Dalsze przekształcenia spowodują, że obsługa klienta jednostki zakładów sportowych MERKUR, utrzymanie platformy i dostarczanie produktów będzie obsługiwana przez nowy dział „Technology & Delivery”, kierowany przez Adama Lomax jako dyrektora ds. technologii B2C.
Były dyrektor Genting Casinos i William Hill, Lomax dołączył do MERKUR na początku 2021 roku, odpowiedzialny za nadzorowanie reorganizacji zakładów sportowych grupy
„Jestem podekscytowany pracą w firmie zorientowanej na przyszłość i jakość. Podział zespołu produktowego umożliwia nam reagowanie na potrzeby naszych klientów i partnerów biznesowych w jeszcze bardziej ukierunkowany i skuteczny sposób”. – skomentował Lomax.
Stanowi to ekscytującą okazję do zmiany sposobu, w jaki MERKUR Sportwetten napędza międzynarodowy wzrost”.
Na podstawie: cbcnews.co.uk
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."