„Miliony kręcą każdego” – zabawne kulki w reklamach Lotto

Loterie
Iwo 30/10/2018

Ostatnia aktualizacja: 30 października 2018

Zaczyna się nowy cykl reklam gry Lotto (oferowanej przez Totalizator Sportowy) pod hasłem „Miliony kręcą każdego”. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Red8, Starcom, Propeller i Human Ark.

Bohaterami reklam jest sześć postaci symbolizujących kulki z numerami w maszynie losującej Lotto. Są to kobiety Bejbi i Marzycielka oraz panowie Peszek, Kierownik, Żartowniś i Dżolero. Każda z postaci ma swój oryginalny styl i temperament.

Reklamy opowiadają o zabawnych perypetiach związanych z graniem w Lotto i wygranymi. Pierwszy spot pokazuje świeżo upieczonego milionera, który na chwilę mdleje, a kolejne będą zatytułowane „Bahama” i „Wizyta”, natomiast reklamy – „Hip-hop” i „Postanowienie”.

 

Hasło główne kampanii to: „Miliony kręcą każdego”. Przekaz ma podkreślać najważniejsze cechy i zjawiska kojarzące się z Lotto cechy, takie jak radość, zabawa, spełnianie marzeń i wysokie wygrane.

W ostatnich latach w spotach Lotto występowali ludzie w strojach z cyframi układającymi się w kwoty kumulacji w tej grze.

Nowa akcja reklamowa będzie realizowana w telewizji (m.in. spoty informujące o kumulacjach i dużych wygranych), internecie, radiu, prasie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży Lotto.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Pierwszy spot został wyreżyserowany przez Kamila Polaka, a wyprodukowały go dom produkcyjny Propeller wraz ze studiem animacji Human Ark.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL