Ostatnia aktualizacja: 30 października 2018
Zaczyna się nowy cykl reklam gry Lotto (oferowanej przez Totalizator Sportowy) pod hasłem „Miliony kręcą każdego”. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Red8, Starcom, Propeller i Human Ark.
Bohaterami reklam jest sześć postaci symbolizujących kulki z numerami w maszynie losującej Lotto. Są to kobiety Bejbi i Marzycielka oraz panowie Peszek, Kierownik, Żartowniś i Dżolero. Każda z postaci ma swój oryginalny styl i temperament.
Reklamy opowiadają o zabawnych perypetiach związanych z graniem w Lotto i wygranymi. Pierwszy spot pokazuje świeżo upieczonego milionera, który na chwilę mdleje, a kolejne będą zatytułowane „Bahama” i „Wizyta”, natomiast reklamy – „Hip-hop” i „Postanowienie”.
Hasło główne kampanii to: „Miliony kręcą każdego”. Przekaz ma podkreślać najważniejsze cechy i zjawiska kojarzące się z Lotto cechy, takie jak radość, zabawa, spełnianie marzeń i wysokie wygrane.
W ostatnich latach w spotach Lotto występowali ludzie w strojach z cyframi układającymi się w kwoty kumulacji w tej grze.
Nowa akcja reklamowa będzie realizowana w telewizji (m.in. spoty informujące o kumulacjach i dużych wygranych), internecie, radiu, prasie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży Lotto.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Pierwszy spot został wyreżyserowany przez Kamila Polaka, a wyprodukowały go dom produkcyjny Propeller wraz ze studiem animacji Human Ark.
"test"
"tak to ten sam człowiek walka dalej trwa"
"Czy Kłos to stara firma PMG ?"
"pozdro dla KŁOSA z Karczewa"
"Broń gazowa 😂😂😂. W kazdym sklepie i art samoobrony można kupić bez zezwolenia. Ponadto nie wprowadzajcie w błąd czytających ponieważ nie można karać za posiadanie automatu nawet hazardowego"