Ostatnia aktualizacja: 18 września 2024
Na wczorajszej gali rozdania nagród Klubu Twórców Reklamy marka Betclic została wyróżniona aż czterokrotnie za swoją kampanię „Płaciliśmy podatki od zawsze”
Jak poinformował we wpisie na swoim profilu na LinkedIn Brand Manager marki Betlic Adrian Sztuk, 'Team Betclic Polska’ wrócił aż z 4 wyróżnieniami za swoją kampanie „Płaciliśmy podatki od zawsze” w kategorii Craft Video.

Jest to dla nas absolutny rekord i ogromna radość, że projekt, w który tak mocno uwierzyliśmy, został doceniony przez branżę marketingową w Polsce.” – poinformował Adrian Sztuk.
Jury KTR doceniło nominacjami również projekt sponsoringowy z Panią Renią z Ruchu Chorzów oraz produkcje Betclic Studios (Tame the flame – Michał Korzewski oraz Stereopsis. Historia Karola Bieleckiego – Michał Sierakowski).
Przypomnijmy, iż więcej o kampanii Betclic napisaliśmy w swojej publikacji Betclic: „Płaciliśmy podatki od zawsze.” Czy aby na pewno?
Z kolei o samej działalności Betlic na polskim rynku napisaliśmy w publikacji zatytułowanej ’Hazard. Gra o miliard(y) kar i niezapłaconych podatków z „czarnego rynku.’