Ostatnia aktualizacja: 9 marca 2016
Brytyjska Loteria Krajowa znalazła się pod ostrzałem krytyki po tym jak rozpoczęła nową kampanię reklamową – „zaginął kot”. Reklama National Lottery miała być zabawna, przyniosła jednak odwrotny skutek od oczekiwanego i nie przekonała do siebie większości ludzi, a zwłaszcza miłośników zwierząt.
W krótkim spocie reklamowym, kobieta ze łzami w oczach wiesza na słupie ogłoszenie „zaginął kot”, cała sytuacja ma miejsce obok ruchliwej londyńskiej drogi numer A202. Kobieta czule żegna się ze z widokiem swojego ukochanego sześcioletniego kota o imieniu George, zanim odchodzi. Następnie kieruje się do kawiarni, gdzie za pomocą swojego telefonu gra na loterii. Opis filmu brzmi: „Liczysz na to, że Twój kot wróci, gdy mieszkasz obok A202? Bez szans!”
Czytaj więcej na: e-play.eu
"Rynek automatów powinien zostać uwolniony. Legalne kasyna czują się pewnie i golą graczy bezlitośnie i bezkarnie. Gdyby była konkurencja to by im "rurka zmiękła" bo bali by się stracić klienta."
"Rozumiem że chodzi o salon Totalizatora? Nie piszecie że to nielegalny salon."
"U nas też są w nielicznych barach i sklepach , ale nie każdy chce wstawiać, ale ci co się nie bali i boją mają przynajmniej większą ilość klientów"
"Czemu tam nie mozna grac mieszkam w stanach tutaj automaty sa na stacjach w niektorych sklepach.nie mowiac juz o kasynach?"
"Zupełnie nieprzydatna rada. Jak strona nie działa to nic nie zrobisz. Awarie sa częste. teraz np. od kilku godzin nie działają wpłaty"