National Lottery znów w ogniu krytyki

Gry
Bartosz 13:46 09/03/2016

Ostatnia aktualizacja: 9 marca 2016

Brytyjska Loteria Krajowa znalazła się pod ostrzałem krytyki po tym jak rozpoczęła nową kampanię reklamową – „zaginął kot”. Reklama National Lottery miała być zabawna, przyniosła jednak odwrotny skutek od oczekiwanego i nie przekonała do siebie większości ludzi, a zwłaszcza miłośników zwierząt.

W krótkim spocie reklamowym, kobieta ze łzami w oczach wiesza na słupie ogłoszenie „zaginął kot”, cała sytuacja ma miejsce obok ruchliwej londyńskiej drogi numer A202. Kobieta czule żegna się ze z widokiem swojego ukochanego sześcioletniego kota o imieniu George, zanim odchodzi. Następnie kieruje się do kawiarni, gdzie za pomocą swojego telefonu gra na loterii. Opis filmu brzmi: „Liczysz na to, że Twój kot wróci, gdy mieszkasz obok A202? Bez szans!”

Czytaj więcej na: e-play.eu

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL