Novomatic znów wśród topowych austriackich marek

Zatrudniając 21 200 pracowników na całym świecie i prowadząc działalność w około 100 krajach, Novomatic po raz kolejny zajął doskonałe drugie miejsce w Austrii w rankingu Europejskiego Instytutu Marki.

Firma o wartości 3,033 mld euro plasuje się obecnie między Red Bullem a krajową siecią sklepów spożywczych Spar. Novomatic otrzymał również cenne uznanie za swoje wielkie zaangażowanie w obszarze zrównoważonego rozwoju, uzyskując ocenę AAA Sustainable Brand Rating i doskonałe czwarte miejsce.

Pomimo trudnego środowiska biznesowego związanego z pandemią w 2021 r. Novomatic był w stanie zdobyć wiele międzynarodowych nagród i czołowych rankingów w renomowanych rankingach ESG dzięki swojej innowacyjności, konsekwentnemu dążeniu do celów zrównoważonego rozwoju i działaniom na rzecz poprawy wydajności.

„Wielokrotne zajmowanie drugiego miejsca wśród najcenniejszych marek w kraju dowodzi po raz kolejny, że nasza podwójna strategia jako producenta i operatora jest właściwą drogą”

– powiedział dyrektor generalny Johannes Gratzl.

„W końcu spójna i silna obecność marki jest niezbędna dla naszego międzynarodowego sukcesu. Ponadto szczególnie cieszy nas doskonała pozycja w Rankingu Marek Zrównoważonych, ponieważ ponosimy w tym zakresie wielką odpowiedzialność wobec naszych pracowników i klientów”.

W ramach austriackiego badania wartości marki Europejski Instytut Marki corocznie wybiera najcenniejsze austriackie marki z „Trend-TOP500 firm o najwyższych obrotach w Austrii” magazynu biznesowego Trend.

Firmy, które w ponad 45 procentach należą do Austriaków i których wartość marki jest oceniana zgodnie z aktualnymi międzynarodowymi standardami ISO 10668 i ÖNORM A 6800, są oceniane na podstawie kryteriów takich jak branża, siła marki, rozwój trendów, potencjał marki i obrót. W badaniu nominowano 180 austriackich firm markowych z 16 segmentów branżowych.

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.