Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2025
Superbet rozpoczął 2025 rok od nowej kampanii reklamowej skierowanej do brazylijskiej publiczności, w które główną rolę odgrywa najnowszym ambasadorem marki, legenda piłki nożnej Cafu.
Najnowszą kampani`, stworzoną na koncepcji „Możesz temu zaufać, oto SUPER”, która świętuje stanowcze zatwierdzenie naszej federalnej licencji, upoważniającej platformę Superbet do kontynuowania działalności w Brazylii w sposób zgodny z prawem i odpowiedzialny.🤝
Patrícia Prates, dyrektor ds. marketingu, Superbet Brazylia, opowiedziała więcej o nowej kampanii:
„Film opowiada historię Cafu o przezwyciężaniu trudności w pierwszej osobie, podkreślając zaufanie, jakim obdarzyli go inni ludzie w trakcie jego kariery, i jak to zaufanie zrobiło różnicę. W ten sam sposób staramy się nawiązać relację zaufania z naszymi użytkownikami, podkreślając, że nasza platforma jest bezpieczna, regulowana i z gwarantowanymi wypłatami.
Chcemy wyjść poza rozrywkę, ustanawiając standard doskonałości na rynku zakładów. To zobowiązanie zaczyna się od oferowania superbezpiecznej gry tym, którzy wybiorą naszą platformę”.
Trwająca kampania obejmie więcej kluczowych filmów, które zostaną opublikowane w ciągu najbliższych kilku tygodni, z udziałem ambasadorów marki Thiago Silvy i Ferrugema, co wzmocni dziedzictwo Superbet w zakresie promowania przejrzystości i bezpieczeństwa na rynku zakładów sportowych.
"Oczywiście nagrodę za najlepszego bukmachera z polską licencją powinien dostać betclic, ale pewnie nie dostał bo to nie Polska firma."
"nie wiem czy ktokolwiek odważy się wziąć udział w takim badaniu."
"Mocne papiery. Dlatego szyby szczelnie na czarno oklejone :))"
"Ta firma ma mocne papiery o tym że nie podlegają pod ustawę hazardowa."
"I takie lokale powinny być u nas w Polsce"