Ostatnia aktualizacja: 8 stycznia 2025
W ostatnim czasie wokół Fortuna Entertainment Group(FEG), właścicielu m.in. marki Fortuna Zakłady Bukmacherskie, było sporo zamieszania. Dzisiaj z kolei mamy dla naszych czytelników noworoczną ciekawostkę, która kiepsko świadczy o profesjonalizmie zespołu IT tej grupy. Na dzień dzisiejszy bowiem oficjalny serwis FEG mówiąc kolokwialnie „leży”.
Po wejściu dzisiaj na korporacyjną stronę grupy FEG ukazał się nam oto taki widok:
Komunikat na stronie informuje, iż:
Hosting internetowy jest wyłączony
Ten hosting jest wyłączony. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą e-mail lub skontaktuj się z obsługą klienta.
Więcej informacji i instrukcji znajdziesz w bazie wiedzy WEDOS.
Powiedzieć, że to wpadka to nie powiedzieć nic. Biorąc pod uwagę zamieszanie jakie w ostatnim czasie jest związane z Fortuną, zwolnieniami w grupie oraz ogólnie momentem w jakim się znajduje, czyli procesie sprzedaży całej grupy, sytuacja ta wydaje się zwyczajnie złą wróżbą, czy bardziej złym omenem. Niemniej jednak wszystkim pracownikom FEG, a przede wszystkim polskiemu zespołowi Fortuna Zakłady Bukmacherskie życzymy pomyślności w nowym 2025 roku!
Aktualizacja:
W dniu 3 stycznia br. serwis feg.eu wrócił do działania.
"Rynek automatów powinien zostać uwolniony. Legalne kasyna czują się pewnie i golą graczy bezlitośnie i bezkarnie. Gdyby była konkurencja to by im "rurka zmiękła" bo bali by się stracić klienta."
"Rozumiem że chodzi o salon Totalizatora? Nie piszecie że to nielegalny salon."
"U nas też są w nielicznych barach i sklepach , ale nie każdy chce wstawiać, ale ci co się nie bali i boją mają przynajmniej większą ilość klientów"
"Czemu tam nie mozna grac mieszkam w stanach tutaj automaty sa na stacjach w niektorych sklepach.nie mowiac juz o kasynach?"
"Zupełnie nieprzydatna rada. Jak strona nie działa to nic nie zrobisz. Awarie sa częste. teraz np. od kilku godzin nie działają wpłaty"