Nowy Dyrektor Marketingu i PR w Mahalo Media

Mariusz Rzeczkowski został Dyrektorem Marketingu i PR w agencji Mahalo Media. Wcześniej Rzeczkowski był Dyrektorem Marketingu po stronie jednego z partnerów agencji – zakładów bukmacherskich Totolotek.

Mahalo Media pracuje na rzecz projektów związanych z działalnością legalnych w Polsce firm bukmacherskich. Flagowym przedsięwzięciem jest portal legalnibukmacherzy.pl – lider na rynku projektów partnerskich dla polskich bukmacherów posiadających zezwolenia Ministerstwa Finansów.

Na portalu znaleźć można recenzje i ranking bukmacherów, opisy promocji oraz aktualności ze świata zakładów sportowych. „Legalni Bukmacherzy” są także organizatorami corocznej, uroczystej gali z branżowymi nagrodami, czy akcji stypendialnej #TylkoNaLegalu.

„Pozyskanie Dyrektora Marketingu i PR z dużym doświadczeniem w branży bukmacherskiej i kompleksowych działaniach marketingowych pozwoli nam na umocnienie pozycji największego partnera internetowego dla legalnych bukmacherów. Chcemy pozycjonować się jako eksperci branży zakładów bukmacherskich, dawać pozytywne bodźce do jej rozwoju i budować swoją markę.”
– mówi Adam Bieliński, Prezes Zarządu Mahalo Media.

Mariusz Rzeczkowski na nowo powstałym stanowisku odpowiadać będzie za działania wizerunkowe, rozwój projektów marketingowych oraz relacje z mediami.

„Cieszę się, ponieważ dołączam do najlepszego w swojej dziedzinie zespołu, który pracuje dla całej, legalnej części rynku zakładów w Polsce. Zakłady sportowe będą odczuwały skutki pandemii jeszcze długo, ale już teraz widać że legalnibukmacherzy.pl i inne podmioty branży patrzą odważnie w przyszłość.”
Mariusz Rzeczkowski.

1 komentarz w “Nowy Dyrektor Marketingu i PR w Mahalo Media

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *