Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2023
Mariusz Rzeczkowski został Dyrektorem Marketingu i PR w agencji Mahalo Media. Wcześniej Rzeczkowski był Dyrektorem Marketingu po stronie jednego z partnerów agencji – zakładów bukmacherskich Totolotek.
Mahalo Media pracuje na rzecz projektów związanych z działalnością legalnych w Polsce firm bukmacherskich. Flagowym przedsięwzięciem jest portal legalnibukmacherzy.pl – lider na rynku projektów partnerskich dla polskich bukmacherów posiadających zezwolenia Ministerstwa Finansów.
Na portalu znaleźć można recenzje i ranking bukmacherów, opisy promocji oraz aktualności ze świata zakładów sportowych. „Legalni Bukmacherzy” są także organizatorami corocznej, uroczystej gali z branżowymi nagrodami, czy akcji stypendialnej #TylkoNaLegalu.
Mariusz Rzeczkowski na nowo powstałym stanowisku odpowiadać będzie za działania wizerunkowe, rozwój projektów marketingowych oraz relacje z mediami.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."