Organizatorzy ICE zakazują „otwarcie seksualnych” praktyk marketingowych

Firma Clarion Gaming zrewidowała swój kodeks postępowania, w tym o nowe wytyczne dotyczące reprezentacji płci i kodeksu ubiorów dla personelu stoisk na targach ICE Londyn.
Kod będzie obowiązywał w całej gamie wydarzeń Clarion Gaming, w tym największej na świecie wystawie gier ICE London i jest obowiązkową listą warunków, na które uczestnicy są zobowiązani się zgodzić. Nowe zasady zobowiązują do stworzenia „bezpiecznego, pełnego szacunku, etycznego i odpowiedniego środowiska pracy dla wszystkich, w tym dla pracowników, wystawców, klientów i dostawców”.
Kodeks postępowania zabrania częściowej lub całkowitej nagości personelu stoiska lub jawnie seksualnej odzieży. W kodzie zapisano pewną elastyczność, aby uwzględnić znaki promocyjne widoczne w grze. Jednak w przypadku, gdy użycie tych znaków może być sprzeczne z nowymi regułami, należy uzyskać zgodę od zarządzania pokazami Clarion Gaming przed zdarzeniem.
Dyrektor zarządzający Clarion Gaming pani Kate Chambers, przeprowadziła proces reformowania praktyk po krytycznym omówieniu praktyk marketingowych niektórych wystawców podczas zeszłorocznej flagowej imprezy z grami.
Chambers dodała, że przedsiębiorstwo „zobowiązało się do kontynuowania zmiany kulturowej w zakresie reprezentacji płci, a my poparliśmy tę strategię solidnym zestawem terminów i warunków, które określają zakres odpowiedzialności i są uzależniające w uczestnictwie w targach”.