Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2024
Od 26 marca Parimatch wstrzymał dostęp do swojego oprogramowania w Rosji. Po przeprowadzeniu wszystkich niezbędnych postępowań prawnych dotyczących jej rozwiązań technicznych, franczyza Parimatch na stałe opuściła rynek rosyjski.
W konsekwencji Rosja ma obecnie zakaz używania materiałów reklamowych, symboli, kolorów, globalnych ambasadorów i haseł Parimatch. Ponadto branding Parimatch jest zabroniony dla wszystkich lokalnych ambasadorów, podczas gdy wszystkie rozwiązania technologiczne Parimatch nie działają obecnie w Rosji.
Decyzję o wycofaniu franczyzy z Rosji podjęła jeszcze w lutym Rada Nadzorcza holdingu Parimatch Tech. Stało się to w bezpośrednim wyniku rosyjskiej inwazji wojskowej na Ukrainę.
Cała odnośna dokumentacja została następnie przekazana firmie Betring LLC, jako właścicielom znaku towarowego Parimatch, działającym na podstawie umowy franczyzowej.
Roman Syrotian, współdyrektor generalny Parimatch Tech, powiedział:
„Wojna, którą Rosja rozpoczęła przeciwko narodowi i państwu ukraińskiemu, sprawiła, że używanie marki i rozwiązań technicznych w Rosji było dla nas nie do przyjęcia. Przestaliśmy wspierać wszystkie procesy na poziomie operacyjnym i technicznym oraz wycofaliśmy markę Parimatch.”
Maksym Liashko, Co-CEO Parimatch Tech, dodał:
„Decyzja Zarządu o wyjściu z rynku rosyjskiego została wdrożona na wszystkich poziomach. Od tej chwili wszelka obecność marki Parimatch w Rosji będzie uważana za naruszenie własności intelektualnej. To nie jest rebranding ani zmiana stylizacji. To całkowite zamknięcie franczyzy. Nie mamy żadnych powiązań ani powiązań z dalszą działalnością Betring LLC.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."