Partnerstwo Playtech z BetVictor Group w UK

Playtech, wiodąca na świecie firma zajmująca się technologią hazardową, nawiązała współpracę z BetVictor Group, jedną z wiodących europejskich firm hazardowych online, aby udostępniać nowe treści klientom w Wielkiej Brytanii.

W ramach nowej umowy treści Playtech Casino i Live Casino zostaną udostępnione we wszystkich markach, na które Grupa BetVictor posiada licencję i które prowadzi w Wielkiej Brytanii, BetVictor, Parimatch, Heart Bingo i wkrótce wprowadzonym talk SPORT BET.

Klienci BetVictor Group będą mieli dostęp do pełnego zestawu gier Playtech, wraz z funkcjami przesyłania wiadomości i promocji. Gracze mogą również liczyć na trzy stoły poświęcone Mistrzostwom Świata 2022, które zostaną zaprezentowane jeszcze w tym roku, aby zbiegły się z turniejem.

To nowe partnerstwo jest pierwszą współpracą dwóch liderów branży na rynku brytyjskim. Wraz z BetVictor Group planuje również wejście na nowe rynki, takie jak Ontario z marką BetVictor B2C i Niemcy z marką BildBet, między innymi, istnieje ekscytujący potencjał do dalszej współpracy między Playtech i BetVictor Group oraz możliwość wprowadzenia treści Playtech do jeszcze większej publiczności.

„Jesteśmy dumni i podekscytowani współpracą z BetVictor, jedną z wiodących firm hazardowych na świecie. To partnerstwo ma dla nas ogromne znaczenie strategiczne, dając nam środki do docierania do coraz większej liczby graczy z naszymi innowacyjnymi treściami w całej Wielkiej Brytanii. Kluczem do sukcesu Playtech jest nasza zdolność do budowania i utrzymywania partnerstwa z innymi liderami branży, dlatego cieszymy się, że możemy współpracować z BetVictor, którego silne wartości w dużym stopniu pokrywają się z naszymi”

– powiedział George Voyatzis, wiceprezes ds. handlowych w Playtech.

„Playtech jest od dawna kluczowym graczem w branży i bardzo się cieszymy, że rozpoczynamy nowe partnerstwo z firmą. Dzięki partnerstwu rozszerzymy naszą ofertę treści kasynowych i na żywo oraz asortyment produktów dla naszych oddanych graczy w całej Wielkiej Brytanii. W przyszłości mamy nadzieję jeszcze bardziej wzmocnić to nowe partnerstwo, wspólnie wchodząc na nowe rynki i dostarczając bardziej ekscytujące i innowacyjne treści naszym klientom na całym świecie.”

– powiedział Turlough Lally, dyrektor ds. e-Gamingu w BetVictor.

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.