PayPal wprowadza funkcję Give at Checkout

Technologie
Iwo 07/04/2022

Ostatnia aktualizacja: 2 lutego 2023

Organizacje charytatywne mają do dyspozycji nowy kanał pozyskiwania funduszy, a darczyńcy mogą łatwo przekazać darowiznę w wysokości 5 złotych na rzecz instytucji charytatywnej podczas dokonywania płatności za pomocą PayPal.

Ponad 50% polskich konsumentów preferuje zakupy w Internecie, a 21% z nich robi je częściej niż raz w tygodniu. Duża aktywność konsumentów w sieci stwarza organizacjom charytatywnym doskonałą okazję nie tylko do poinformowania o swojej misji szerokiego grona odbiorców, ale również pozyskania dodatkowych darowizn.

Aby pomóc podmiotom charytatywnym w dotarciu do konsumentów kupujących online, PayPal stworzył funkcję Give at Checkout umożliwiającą klientom przekazanie darowizny w wysokości 5 złotych podczas realizacji płatności PayPal. Od momentu uruchomienia rozwiązania Give at Checkout w 2019 r. za jego pośrednictwem wpłacono na konto organizacji non-profit z całego świata blisko 49 milionów dolarów.

Darowizna w wysokości 5 złotych to dla konsumentów prosty i bezproblemowy sposób wsparcia inicjatyw dobroczynnych wtedy, kiedy mają taką możliwość. Wraz z upływem czasu drobne sumy przekazywane poprzez Give at Checkout przekształcają się w większe kwoty, zapewniając tym samym dodatkowe źródło pozyskiwania funduszy dla organizacji charytatywnych.

Polscy użytkownicy PayPal mogą skorzystać z opcji Give at Checkout zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych. Na starcie programu będą mieli możliwość wsparcia pięciu organizacji non-profit działających na różnych polach – od pomocy uchodźcom z Ukrainy poprzez poprawę jakości życia chorujących na raka po pomoc zwierzętom:

  • Fundacja Siepomaga
  • Fundacja Polish Mobile Clinic
  • Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!
  • Fundacja “Nasz Wybór”
  • Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt – Viva!

Więcej sposobów na zbieranie funduszy

Give at Checkout to kolejne rozwiązanie PayPal mogące pomóc podmiotom charytatywnym w pozyskaniu jeszcze większych środków finansowych. Inne sposoby dotarcia do szerokiej bazy darczyńców to:
Zapewnienie możliwości przekazywania darowizn za pośrednictwem telefonu komórkowego. Jeszcze przed pandemią COVID-19 liczba darowizn mobilnych i internetowych stale rosła. Bardzo ważne jest, aby przycisk PayPal „Przekaż darowiznę” był łatwy do znalezienia na stronie danej organizacji, nawet jeżeli ogląda się ją na urządzeniu mobilnym.

Zwiększenie zasięgu organizowanych zbiórek za pomocą kodów QR i linku pozwalającego na ich udostępnianie w dodatkowych kanałach. Strona internetowa to nie jedyne miejsce, w którym można przykuć uwagę potencjalnego darczyńcy. Po utworzeniu przycisku „Przekaż darowiznę” organizacja non-profit otrzymuje również dedykowany kod QR, który może następnie umieścić w różnego rodzaju materiałach, np. transmisjach video czy broszurach informacyjnych. Przycisk ten zawiera również łącze do udostępniania, które można w łatwy sposób dodać do newsletterów, mediów społecznościowych, czy witryn partnerskich.

Udostępnienie wpłat cyklicznych. Powtórne zachęcanie darczyńców do przekazania środków na rzecz danego celu bywa trudne i kosztowne. Przycisk PayPal „Przekaż darowiznę” umożliwia wspierającym ustawienie cyklicznych wpłat. Rozwiązanie to może okazać się korzystne nie tylko dla wpłacających, ale również organizacji.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL