Ostatnia aktualizacja: 20 lutego 2023
PENN Entertainment sfinalizował przejęcie Barstool Sports po wcześniejszym przejęciu 36 procent udziałów w lutym 2020 roku.
PENN nabył pozostałe udziały w Barstool Sports za około 388 mln USD. Dopięcie tego przejęcia jest ważnym kamieniem milowym dla Barstool Sports, który obchodzi w tym roku 20 lat istnienia.
W ciągu ostatnich trzech lat, odkąd PENN po raz pierwszy zainwestował w firmę, Barstool Sports udało się zwiększyć liczbę odbiorców o 194% i odnotować łączną liczbę pobrań podcastów na poziomie 1,6 miliarda.
Dostarczono także ponad 875 000 filmów w mediach społecznościowych co przełożyło się łącznie na ponad 128 miliardów wyświetleń wideo.
Zanotowano także wzrost sprzedaży reklam o 160%.
Penn Entertainment sprzedał także ponad 5 milionów produktów w tym odzież, produkty licencjonowane i akcesoria, łącząc bezpośrednie podejście do konsumenta i wprowadzając markę do tysięcy sklepów detalicznych w całym kraju.
O Barstool Sports
Założona w 2003 roku jako bezpłatna gazeta sportowa i hazardowa przez Dave’a Portnoya, Barstool przekształciła się w wiodącego gracza cyfrowego w sporcie, stylu życia i rozrywce.
Mając ponad 200 milionów lojalnych obserwujących, firma tworzy i dostarcza treści sportowe i komediowe za pośrednictwem rozległej sieci ponad 100 programów i 90 osobistości.
Jej oferta treści obejmuje podcasty, wideo, media społecznościowe, wydarzenia na żywo, pay-per-view i rozwijającą się działalność handlową, umacniając swoją pozycję jako potęgi multimedialnej.
Od czasu nawiązania współpracy z Barstool Sports w 2020 roku, PENN z powodzeniem opracował strategię omnichannel, która wykorzystuje dobrze znaną markę i osobowości Barstool.
Barstool Sportsbook stał się wiodącą internetową platformą bukmacherską działającą obecnie w 15 stanach, a PENN uruchomił również detaliczną markę Barstool Sportsbooks w swoich obiektach w całym kraju.
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."
"a czy Totalizator Sportowy nie łamie ustawy ??? Oczywiście , że tak . Wynika jasno z reklamy w TV , wakacje , szczęście nie ma końca i te kulki tzn. lecą w kulki z klientami , etc."
"do Afryka Ale i tak na końcu wszyscy dostają wyroki za różne wynalazki."
"Jeśli chodzi o rośnięcie saloników jak grzyby po deszczu to nie mam zdania. Jednak w zakresie prania pieniędzy to brak losowości równa się brakowi zarzutu prania pieniędzy i grupy. To przestępstwa wtórne, które przy braku 107 nie mogą występować. Dlatego urzędy celne i prokuratury na siłę wymyślają nowe definicje losowości i interpretacje UoGH. Tylko z 258 i 299 zarzut 107 jest jakkolwiek trochę poważny!"
"A to dlatego saloniki z finderami rosną jak grzyby po deszczu. Niezła luka w prawie, niby nie element losowości ale jednak ktoś te pieniądze musi wyprać."