Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2023
Notowana na amerykańskiej giełdzie NASDAQ spółka Scientific Games Corporation podpisała umowę o wzajemnej dystrybucji z Playtech. Pierwsza z firm dostarcza produkty i usługi hazardowe organizacjom loteryjnym i hazardowym na całym świecie. Natomiast druga jest wiodącą globalną spółką zajmującą się technologią hazardową,
Nowe partnerstwo dwóch największych podmiotów w swojej branży przyniesie Scientific Games i Playtech korzyści, rozszerzając ich skalę działania zarówno w Stanach Zjednoczonych, a także na rynkach regulowanych w Ameryce Łacińskiej, Europie Zachodniej i Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce.
Oprogramowanie firmy Playtech będzie dostępne dla operatorów za pośrednictwem Open Gaming System (OGS), czyli platformy agregacji treści cyfrowych, zawierającej materiały pochodzące od wielu dostawców z całego świata. Umowa uwzględnia udostępnienie szerokiej oferty kasyn Playtech, w tym portfolio automatów, gier stołowych i rozrywki w kasynie na żywo, które zostaną zintegrowane z funkcjami i pakietem promocji Scientific Games. Treści Playtecha zostaną udostępnione na OGS na początku w New Jersey, po czym w przyszłości zostaną rozszerzone na inne stany.
Najnowsze partnerstwo jest dowodem umacniania roli Scientific Games OpenGaming™ w branży. Firma zbudowała bowiem jedną z największych na świecie platform agregujących treści z zakresu iGamingu. Tworzy ją ponad 2 500 gier składających się z tytułów opracowanych wewnętrznie oraz z szerokiej gamy produkcji pochodzących ze studiów zewnętrznych. Scientific Games OpenGaming oferuje również inne ficzery, takie jak jackpoty, darmowe rundy, misje i turnieje, z których wszystkie zawierają narzędzia służące do uprawiania odpowiedzialnego hazardu. Gracze mają do nich łatwy dostęp podczas rozgrywki.
„Umowa między Scientific Games a Playtech, czyli dwoma największymi graczami, ekscytuje całą branżę – odegra bowiem duży wpływ w rozwoju iGamingu na całym świecie. W związku tym, że kluczowym filarem strategii Playtech jest zwiększenie dystrybucji naszego oprogramowania poprzez wzajemne korzystne partnerstwa z wiodącymi dostawcami B2B na kluczowych rynkach, przy jednoczesnym zwiększaniu zakresu treści i usług, które oferujemy naszym obecnym klientom – partnerstwo z nami znacznie zwiększy dystrybucję treści SG w Ameryce Łacińskiej i Europie. To rozwiązanie zapewni naszym użytkownikom jeszcze bogatsze portfolio ekscytujących treści z zakresu iGamingu. Z niecierpliwością patrzymy w przyszłość, mając nadzieję, że wiodąca pozycja SG w Stanach Zjednoczonych, ułatwi nam wprowadzenie oprogramowania do kasyn Playtech we wszystkich stanach podlegających regulacjom”
– powiedział Shimon Akad, COO w Playtech.
„Wraz z firmą Playtech, zarówno w Ameryce, jak również na innych światowych rynkach, wprowadzamy wysokiej jakości ekscytujące treści związane z grami. Obecne partnerstwo po raz kolejny świadczy o kluczowej roli, jaką odgrywa platforma OpenGaming w otwieraniu nowych możliwości dla dostawców gier, rozszerzając ich obecność na kluczowych, regulowanych rynkach. Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy dostarczać znane na całym świecie gry Playtech naszym partnerom operacyjnym na całym świecie, zapewniając ich graczom wyjątkowe wrażenia płynące z rozrywki.”
– dodał Jordan Levin, Dyrektor Generalny Grupy Digital w Scientific Games.
O Playtech
Playtech jest wiodącą w branży gier hazardowych firmą technologiczną założoną w 1999 roku, notowaną na giełdzie w Londynie. Dostarcza rozwiązania hazardowe klasy intelligence-driven, oprogramowanie rozrywkowe, usługi, gry oraz platformę technologiczną pośród najbardziej popularnych produktów branżowych, w tym kasyno, kasyno na żywo, zakłady wzajemne, sporty wirtualne, bingo i poker. Jest pionierem technologii omni-channel dzięki zintegrowanej platformie Playtech ONE. Playtech ONE dostarcza oparte na danych doświadczenie marketingowe, rozwiązanie single-wallet, CRM i narzędzia do odpowiedzialnej gry niezależnie od platformy, we wszystkich swoich produktowych, zarówna digital, jak i retail.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."