Ostatnia aktualizacja: 24 września 2021
Playtech ogłosił swoje wyniki za pierwszą połowę 2021 roku wraz z aktualizacją handlową na lipiec i sierpień 2021 roku. Wyniki były zgodne z oczekiwaniami na początku roku, a siła Internetu zrównoważyła wpływ dłuższych niż oczekiwano zamknięć sklepów detalicznych we Włoszech.
B2B online, zwłaszcza Caliente, a także biznes internetowy Snaitecha, odnotowały bardzo dobre wyniki. Ameryka jest obecnie największym motorem wzrostu grupy, przy wzroście przychodów o 106 procent przy stałej walucie w porównaniu z pierwszą połową 2020 roku.
Wycena opcji grupy zawartych w umowach z Ameryki Łacińskiej (Caliente, Wplay i inne) skutkuje znaczącym niezrealizowanym zyskiem w wysokości 299,9 mln euro.
Andrew Garrod, analityk z Third Bridge, powiedział:
„Playtech w dużej mierze wzmocnił optymistyczny przekaz z majowych i lipcowych aktualizacji handlowych, podkreślając, że dokonuje się postęp w realizacji strategicznych celów w segmencie B2B. Znaczący wzrost w obu Amerykach został wzmocniony przez wyniki w regionie Ameryki Łacińskiej i chociaż wydaje się, że strategia USA nabiera rozpędu dzięki oczekującym wnioskom licencyjnym i nawiązanym partnerstwom, jej realizacja pozostaje jeszcze widoczna. Wielka Brytania nadal wydaje się być wyzwaniem, chociaż w Europie poczyniono znaczne postępy.”
Playtech przeszedł okres intensywnych zmian, z korektami zarządu, racjonalizacją portfela i próbami poprawy ujawnianych informacji. Inwestorzy będą teraz szukać oznak trwałego wzrostu po okresie słabszych wyników.
„Nasi eksperci informują, że pomimo powolnego wchodzenia na rynek amerykański w porównaniu z innymi konkurentami, zestaw produktów Playtech – w szczególności platforma IMS – jest dobrze przygotowany do zdobycia udziału w rynku po otwarciu kolejnych stanów. Jednak wyzwanie konkurencyjne na głównych rynkach rozwiniętych takich jak Wielka Brytania, prawdopodobnie utrzymają się. Konkurencja Playtech w segmencie B2B tworzy coś w rodzaju ruchu oscylacyjnego. Z jednej strony Evolution Gaming ma przewagę po stronie kasyna na żywo. Po stronie kasyna Red Tiger, Microgaming i Blueprint znacznie zmniejszyły lukę w jakości treści. „
Na podstawie intergameonline.com
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"