Playtech przeciwstawia się umowie Caliplay SPAC

Playtech zrezygnował z planów przejęcia Caliplay przez notowaną na giełdzie w USA firmę zajmującą się przejęciami specjalnego przeznaczenia (SPAC), co ma na celu stymulowanie rozwoju Caliplay na rynku amerykańskim.

Powołując się na pogarszające się warunki na rynku kapitałowym, Playtech potwierdził, że transakcja „nie jest już realizowana w ten sam sposób”.

Podkreślił jednak, że zarówno zarząd Playtech, jak i Caliplay pracują nad stworzeniem samodzielnej amerykańskiej firmy zajmującej się grami pod marką Caliente, ze szczególnym naciskiem na populację latynoską w Stanach Zjednoczonych.

Według dyrektora Playtech ds. relacji inwestorskich i analizy strategicznej Chrisa McGinnisa:

„Obie strony nadal prowadzą rozmowy z SPAC i jego współpracownikami na temat tej alternatywnej możliwości. Dyskusje są na wczesnym etapie i w razie potrzeby zostaną wprowadzone dalsze aktualizacje.”

Playtech przekazał aktualizację handlową, informując, że firma obecnie handluje, wyprzedzając oczekiwania.

Szczególnie pozytywnym obszarem jest B2B, który jest napędzany silnym wzrostem w obu Amerykach dzięki umowom strukturalnym, w tym z Caliente. Szersze operacje B2B wykazały podobne pozytywne sygnały.

Włoska firma gamingowa Snaitech, którą Playtech kupił w 2018 r., odnotowała dobre wyniki w swojej działalności online, ożywieniu sprzedaży detalicznej i korzystnych wynikach sportowych.

Mówi się, że zarząd jest zadowolony z tego wzrostu w całej firmie i jest pewny perspektyw na rok obrotowy 2022 i później.

Playtech opublikuje wyniki za pierwsze półrocze 22 września 2022 r., a następnie odbędzie się wydarzenie dla inwestorów skupione na Snaitech, a wydarzenie dla inwestorów biznesowych Playtech B2B zaplanowano jeszcze w tym roku.

W lipcu 2022 r. Playtech podpisał partnerstwo w zakresie treści z Resorts Digital Gaming, cyfrowym ramieniem hotelu Resorts Casino w Atlantic City.

Za gamblinginsider.com

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.