Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2022
Firma Playtech, zajmująca się tworzeniem oprogramowania do gier hazardowych, połączyła siły z FashionTV Gaming Group, aby wprowadzić założoną w 1997 r. mega markę FashionTV na dynamicznie rozwijający się rynek kasyn na żywo.
Teraz dostępna w sieci Playtech Live, FashionTV Jackpot Baccarat jest markowym tytułem premium na żywo z jackpotem, który wprowadza nowe podejście do popularnej gry z krupierem na żywo. Mówi się, że łączy technologię dostawcy kasyn na żywo z „twórczą mocą” marki FashionTV.
W komunikacie prasowym firmy Ariel Hayat, dyrektor generalny kasyna na żywo Playtech Romania, powiedział o nowej współpracy:
„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z FashionTV Gaming Group, aby wprowadzić markę FashionTV na rynek kasyn na żywo. Pozyskiwanie wiodących marek, takich jak ta, jest kluczowym filarem naszej strategii treści, ponieważ staramy się zapewnić najbardziej wciągającą rozrywkę hazardową na rynku”.
Według Playtech, innowacyjna nowa gra, która jest pierwszą z „w pełni luksusowej linii” produktów rozrywkowych marki FashionTV, ma przynieść licencjobiorcom dostawcy iGaming „idealną mieszankę” wyłącznego licencjodawcy grupy gier online. styl i powrót złotego Dragon Jackpot.
Komentując również niedawne spotkanie, Shai Kaplun, dyrektor operacyjny FashionTV Gaming, powiedział.
„To był zaszczyt współpracować z Playtech, jednym z największych w branży, w nadawaniu unikalnego charakteru FashionTV ich przebojowemu formatowi”.
CCO wyjaśnił, że nowa gra jest „tylko jedną z nowej luksusowej linii produktów z żywymi krupierami, która zachęca graczy do bezpośredniego doświadczenia wciągającego świata FashionTV”.
Kaplun dodał, że „ekscytujące jest to, że rosnąca liczba branżowych gigantów zwraca się do naszego modelu „marka do biznesu” jako kluczowego silnika wzrostu” i nie mogą się doczekać „dalszej rewolucji w branży gier online za pomocą luksusu i przepychu dzięki mocy megamarki FashionTV”.
FashionTV Gaming Group, wyłączny licencjodawca marki FTV w iGaming, szybko stał się siłą w branży, łącząc wirtualny świat gier online z prawdziwymi doświadczeniami FTV.
Już prawie trzy dekady międzynarodowy kanał telewizyjny zajmujący się modą i stylem życia stał się autorytetem luksusowego stylu życia i mody. Marka dociera do stale rosnącej globalnej widowni liczącej ponad dwa miliardy widzów, którzy są świadomi stylu i znają się na technologii oraz mają niewątpliwe podobieństwa z graczami iGaming.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."