Playtech wraz z FashionTV wprowadza tą markę do kasyn online

Hazard online
Iwo 17/01/2022

Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2022

Firma Playtech, zajmująca się tworzeniem oprogramowania do gier hazardowych, połączyła siły z FashionTV Gaming Group, aby wprowadzić założoną w 1997 r. mega markę FashionTV na dynamicznie rozwijający się rynek kasyn na żywo.

Teraz dostępna w sieci Playtech Live, FashionTV Jackpot Baccarat jest markowym tytułem premium na żywo z jackpotem, który wprowadza nowe podejście do popularnej gry z krupierem na żywo. Mówi się, że łączy technologię dostawcy kasyn na żywo z „twórczą mocą” marki FashionTV.

W komunikacie prasowym firmy Ariel Hayat, dyrektor generalny kasyna na żywo Playtech Romania, powiedział o nowej współpracy:

„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z FashionTV Gaming Group, aby wprowadzić markę FashionTV na rynek kasyn na żywo. Pozyskiwanie wiodących marek, takich jak ta, jest kluczowym filarem naszej strategii treści, ponieważ staramy się zapewnić najbardziej wciągającą rozrywkę hazardową na rynku”.

Według Playtech, innowacyjna nowa gra, która jest pierwszą z „w pełni luksusowej linii” produktów rozrywkowych marki FashionTV, ma przynieść licencjobiorcom dostawcy iGaming „idealną mieszankę” wyłącznego licencjodawcy grupy gier online. styl i powrót złotego Dragon Jackpot.

Komentując również niedawne spotkanie, Shai Kaplun, dyrektor operacyjny FashionTV Gaming, powiedział.

„To był zaszczyt współpracować z Playtech, jednym z największych w branży, w nadawaniu unikalnego charakteru FashionTV ich przebojowemu formatowi”.

CCO wyjaśnił, że nowa gra jest „tylko jedną z nowej luksusowej linii produktów z żywymi krupierami, która zachęca graczy do bezpośredniego doświadczenia wciągającego świata FashionTV”.

Kaplun dodał, że „ekscytujące jest to, że rosnąca liczba branżowych gigantów zwraca się do naszego modelu „marka do biznesu” jako kluczowego silnika wzrostu” i nie mogą się doczekać „dalszej rewolucji w branży gier online za pomocą luksusu i przepychu dzięki mocy megamarki FashionTV”.

FashionTV Gaming Group, wyłączny licencjodawca marki FTV w iGaming, szybko stał się siłą w branży, łącząc wirtualny świat gier online z prawdziwymi doświadczeniami FTV.

Już prawie trzy dekady międzynarodowy kanał telewizyjny zajmujący się modą i stylem życia stał się autorytetem luksusowego stylu życia i mody. Marka dociera do stale rosnącej globalnej widowni liczącej ponad dwa miliardy widzów, którzy są świadomi stylu i znają się na technologii oraz mają niewątpliwe podobieństwa z graczami iGaming.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL