Playtika współpracuje z Laurence Fishburne podczas World Series of Poker

Ciekawostki
Iwo 04/02/2022

Ostatnia aktualizacja: 4 lutego 2022

Rozpoczynająca się 3 lutego kampania Playtika World Series of Poker w tym roku nawiązała do partnerstwa z legendą Hollywood Laurence Fishburne, który jest twarzą nowej krajowej reklamy.

Rozpoczęte w całych Stanach Zjednoczonych pokerowe wydarzenie typu „graj ​​dla zabawy” jest pierwszym, w którym wielokrotnie nagradzany aktor nawiązał współpracę z mobilną grą rozrywkową.

Sama reklama nosi tytuł „Legenda World Series of Poker” i polega na oglądaniu przez Fishburne’a i opowiadaniu historii gracza WSOP „StanDaMan”.

Temat reklamy przedstawia misję StandDaMana polegającą na osiągnięciu cyfrowej wersji bransoletki mistrzostw WSOP, najbardziej pożądanej nagrody w pokerze.

Siedząc w amerykańskiej restauracji, jego otoczenie zmienia się w oszałamiającą średniowieczną, królewską jadalnię pełną jedzenia i kolorowo ubranych ludzi. Historia szczegółowo opisuje, w jaki sposób doświadczenie grania w WSOP sprawia, że ​​każdy dzień staje się epicki, dając graczom szansę „Zostań Legendą Pokera” poprzez zamianę niczego w wielkość.

Fishburne skomentował kampanię:

„To była naprawdę ciekawa propozycja dołączenia do projektu. Przyszła do mnie i pomyślałem, że muszę być tego częścią”. Jestem świadomy WSOP i fascynuje mnie jego gra. Jestem podekscytowany, że mogę być częścią tej gry i mam nadzieję, że ludziom spodoba się moja obecność i że może sprawić im trochę radości!”

Ofer Kinberg, Chief Revenue Officer w Playtika, powiedział:

„Laurence i jego niesamowita osobowość i styl naprawdę ożywiają doświadczenie gracza WSOP. Jesteśmy dumni, że stworzyliśmy reklamę, która uzupełnia epicką postać Lawrence’a o epicką spuściznę World Series pokera dla dobra naszych graczy.”

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL