Ostatnia aktualizacja: 4 lutego 2022
Rozpoczynająca się 3 lutego kampania Playtika World Series of Poker w tym roku nawiązała do partnerstwa z legendą Hollywood Laurence Fishburne, który jest twarzą nowej krajowej reklamy.
Rozpoczęte w całych Stanach Zjednoczonych pokerowe wydarzenie typu „graj dla zabawy” jest pierwszym, w którym wielokrotnie nagradzany aktor nawiązał współpracę z mobilną grą rozrywkową.
Sama reklama nosi tytuł „Legenda World Series of Poker” i polega na oglądaniu przez Fishburne’a i opowiadaniu historii gracza WSOP „StanDaMan”.
Temat reklamy przedstawia misję StandDaMana polegającą na osiągnięciu cyfrowej wersji bransoletki mistrzostw WSOP, najbardziej pożądanej nagrody w pokerze.
Siedząc w amerykańskiej restauracji, jego otoczenie zmienia się w oszałamiającą średniowieczną, królewską jadalnię pełną jedzenia i kolorowo ubranych ludzi. Historia szczegółowo opisuje, w jaki sposób doświadczenie grania w WSOP sprawia, że każdy dzień staje się epicki, dając graczom szansę „Zostań Legendą Pokera” poprzez zamianę niczego w wielkość.
Fishburne skomentował kampanię:
„To była naprawdę ciekawa propozycja dołączenia do projektu. Przyszła do mnie i pomyślałem, że muszę być tego częścią”. Jestem świadomy WSOP i fascynuje mnie jego gra. Jestem podekscytowany, że mogę być częścią tej gry i mam nadzieję, że ludziom spodoba się moja obecność i że może sprawić im trochę radości!”
Ofer Kinberg, Chief Revenue Officer w Playtika, powiedział:
„Laurence i jego niesamowita osobowość i styl naprawdę ożywiają doświadczenie gracza WSOP. Jesteśmy dumni, że stworzyliśmy reklamę, która uzupełnia epicką postać Lawrence’a o epicką spuściznę World Series pokera dla dobra naszych graczy.”
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."
"a czy Totalizator Sportowy nie łamie ustawy ??? Oczywiście , że tak . Wynika jasno z reklamy w TV , wakacje , szczęście nie ma końca i te kulki tzn. lecą w kulki z klientami , etc."
"do Afryka Ale i tak na końcu wszyscy dostają wyroki za różne wynalazki."
"Jeśli chodzi o rośnięcie saloników jak grzyby po deszczu to nie mam zdania. Jednak w zakresie prania pieniędzy to brak losowości równa się brakowi zarzutu prania pieniędzy i grupy. To przestępstwa wtórne, które przy braku 107 nie mogą występować. Dlatego urzędy celne i prokuratury na siłę wymyślają nowe definicje losowości i interpretacje UoGH. Tylko z 258 i 299 zarzut 107 jest jakkolwiek trochę poważny!"
"A to dlatego saloniki z finderami rosną jak grzyby po deszczu. Niezła luka w prawie, niby nie element losowości ale jednak ktoś te pieniądze musi wyprać."