Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2022
„Pasja jest wszystkim”, „Pasja jest super” i przewodni slogan marki „Razem jesteśmy SUPER!”, to hasła które są głównym motywem, kolejnej, nowej kampanii marki Superbet.
Bukmacher z rozmachem zaangażował w najnowsze produkcje kilka postaci popularnych w różnych środowiskach i podkreśla, że ma najlepszą na rynku aplikację bukmacherską. W spotach wystąpili piłkarze, zawodnik MMA, youtuber i dziennikarze. Ambasadorzy razem z fanami mają tworzyć jedną super drużynę.
Głównym bohaterem przedstawionej w reklamie telewizyjnej historii jest Sławomir Peszko, który dzięki aplikacji mobilnej Superbet, spędza ekscytujący dzień z pozostałymi ambasadorami marki. Były piłkarz Reprezentacji Polski spotyka na swojej drodze piłkarzy Górnika Zabrze i Jerzego Dudka, w ringu staje oko w oko z Janem Błachowiczem, a w studiu telewizyjnym trafia na pytania od Michała Bugno. W spocie wystąpił również piłkarski Youtuber „Qesek”.
Wszystkie te postacie są już znane z wcześniejszej współpracy z Superbet. Całkowitym debiutem jest natomiast rola Adama Kornackiego – dziennikarza motoryzacyjnego, który związał się umową z bukmacherem i jest zaangażowany także w prowadzenie nowego, motoryzacyjnego formatu na kanale YouTube Superbet. Co ciekawe, Kornacki zagrał w Ferrari należącym do innego ambasadora Superbet. Michael Löwe to były mistrz wagi półśredniej WBO, a obecnie kierowca rajdowy.
Scenariusz nowego spotu napisany jest w luźnej, humorystycznej konwencji. Superbet chce dostarczać rozrywki także tym, którzy nie są codziennymi użytkownikami aplikacji i serwisów bukmacherskich. Wystarczy że czerpią z życia satysfakcję i pasja jest dla nich wszystkim. Subtelnie zaakcentowane są także cechy serwisu superbet.pl i aplikacji mobilnej – szybkość działania, jakość, budowa społeczności i możliwość gry wyłącznie dla zabawy, jak w SuperGame czy SuperSpin. Superbet pozycjonuje się jako marka pełna świeżości, emocji i pozytywnej energii. A to wszystko jest zaprezentowane w prawdopodobnie najdroższej produkcji telewizyjnej w historii polskiej branży bukmacherskiej.
Która z gwiazd odegrała najlepszą rolę?
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Media Direction, a spoty emitowane będą w TV i kanałach internetowych. Uzupełnieniem głównej, 30s reklamy będzie seria krótszych produkcji 15s rozwijających historie poszczególnych ambasadorów oraz spoty komunikujące zaangażowanie sponsoringowe Superbet. Jako pierwszy opublikowany został materiał z Janem Błachowiczem, który już wkrótce stanie w obronie mistrzowskiego pasa federacji UFC. Kolejna produkcja z tej serii przeniesie narrację tej super opowieści na stadion Górnika Zabrze.
Autorem scenariuszy dla Superbet jest Catalin Rusu, Chief Creative Partner & CEO w agencji RUSU+BORTUN. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Marek Dawid z asystą Filipa Lufta, produkcja -Raman Statsenka. Po stronie klienta projekt prowadzony był przez Katarzynę Gawlik (Marketing Manager Superbet w Polsce), Nicole Briggs-Kolmodin (Global Head of Brand Identity Superbet), Martinę Živković (Global Head of Planning) oraz Vlastimira Vukadinovića (Global Head of Marketing).
„Ta kampania to dla nas przełomowy krok. Jest największym tego typu dotychczasowym projektem na rynku bukmacherskim w Polsce. Superbet wyróżnia pełnia pasji, pozytywnych emocji i duch sportowej rozrywki. Chcemy być dzięki temu blisko naszych użytkowników. Z drugiej strony, przyzwyczailiśmy już rynek, że działamy z rozmachem. Jesteśmy silni i pokazujemy to. Mamy doskonały produkt, którym się chwalimy. Efekty naszych dotychczasowych działań jasno pokazują, że idziemy właściwą drogą, a nadchodząca kampania nada nam jeszcze dodatkowego rozpędu.” – mówi Katarzyna Gawlik.
Rytmu, dynamiki i pozytywnych wibracji dodaje spotom muzyka Fatboy Slim, co również wyróżnią kampanię na tle innych spotów TV, również spoza branży. Utwór powinien kojarzyć się dobrze fanom popularnej gry piłkarskiej FIFA. Energetyczny podkład muzyczny dodatkowo podkreśla jak pozytywną marką jest Superbet.
„Dzięki tej kampanii możemy zaprezentować dynamiczne, niezapomniane, pełne życia i dobrej energii połączenie naszej nowej, wyrazistej tożsamości marki, naszych ambasadorów i siły popkultury. Cieszymy się, że możemy wykorzystać w spotach ścieżkę dźwiękową „Rockafeller Skank” autorstwa Fatboy Slim i zaprezentować nowe elementy identyfikacji wizualnej naszej marki, jak spersonalizowana typografia Superbet Sans.” – dodaje Nicole Briggs-Kolmodin.
"Broń gazowa 😂😂😂. W kazdym sklepie i art samoobrony można kupić bez zezwolenia. Ponadto nie wprowadzajcie w błąd czytających ponieważ nie można karać za posiadanie automatu nawet hazardowego"
"W pierwszej kolejności totalizator powinien wyłączyć sygnał totalcasino. Tam uzależnionych jest już około 4 milionów ludzi i z dnia na dzień przybywa. Nic nie dadzą odwyki póki jest apka totalizatora. Dziś każdy ma smartfona, to największe uzależnienie i dostęp do hazardu. Powinni to natychmiast wyłączyć. Po drugie cała ustawa o grach hazardowych która weszła w życie 1 kwietnia 2017 roku powstała dla popełniania przęstepstw skarbowych i sama w sobie jest przestepstem. A więc powinno ją się uchylić. Ile jest punktów stacjonarnych gdzie kolesiostwo podnajmuje lokale dla totalizatora. W danym mieście totalizator poszukiwał lokali a więc poleciał pan X i wynajął lokal za 3 tysiące i podnajął dla totolotka za 10 tysięcy. Zawyżone ceny kupna automatów. Ustawa pisana była z myślą o takich wyłudzeniach a więc nie powinno jej być"
"Chciwość banków pod płaszczykiem ochrony klientów? Przydałaby się tutaj opinia prawna odnośnie wprowadzenia takich zapisów przez banki, bo tutaj jest przesłanka do bezpośredniego naruszenia konstytucyjnych praw obywatela, konkretnie Art. 31. Konstytucji RP w punkcie 3: "Ograniczenia w zakresie korzystania z konstytucyjnych wolności i praw mogą być ustanawiane tylko w ustawie i tylko wtedy, gdy są konieczne w demokratycznym państwie dla jego bezpieczeństwa lub porządku publicznego, bądź dla ochrony środowiska, zdrowia i moralności publicznej, albo wolności i praw innych osób. Ograniczenia te nie mogą naruszać istoty wolności i praw. " Tutaj bank wprowadza swoiste ograniczenie moich praw, jako obywatela, do swobodnego dysponowana MOIMI pieniędzmi, jakie powierzam bankowi, z których bank korzysta, a następnie narzuca prowizję. Jak dla mnie, to po prostu zaowalowana forma złodziejstwa."
"Tak jak wczorajszym losowaniu padły liczby 23 24 i z plusem te same liczby 23 24 i ktoś mi powie że to nie jest ustawione"
"Moim zdaniem leczenie powinno odbywać się pod okiem specjalistów. Mój mąż wyleczył się tak w ośrodku Nowy Dzień w okolicach Krakowa. Godna polecenia placówka."