Polski bukmacher Totolotek rusza z kampanią telewizyjną

Totolotek

Wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Totolotek S.A. pod tytułem „Twój dzień meczowy”. Spoty emitowane będą w kanałach sportowych oraz na głównej antenie TVP.

Od kwietnia weszły w życie przepisy znowelizowanej ustawy o grach hazardowych, które umożliwiają legalnie działającym firmom bukmacherskim reklamę oraz zwiększają możliwości promocji, dając szansę silniejszej kooperacji z mediami. Firmy posiadające licencję Ministerstwa Finansów na przyjmowanie zakładów, mogą reklamować się w telewizji oraz w radiu między godziną 22.00 a 6.00 rano. Wyjątkiem jest czas transmisji imprez sportowych których podmiot prowadzący działalność w zakresie przyjmowania zakładów wzajemnych jest sponsorem, lub jest sponsorem drużyny lub zawodników biorących czynny udział w danej imprezie sportowej.

Kampania Totolotka prowadzona będzie w TVP 1 oraz TVP Sport a także kanałach sportowych Polsatu, Eurosporcie i Canal+. Dodatkowo spot pojawi się także w internecie na YouTube, i portalach: Onet.pl, przegladsportowy.pl, ekstraklasa.tv; sportowefakty.wp.pl. Będzie wyświetlany także na stadionach klubów sponsorowanych przez Totolotek S.A. oraz we własnej sieci punktów sprzedaży.

Obejrzyj spot na: e-playbet.com

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.