Ostatnia aktualizacja: 17 października 2015
W listopadzie 2015 r. AdWords zacznie obsługiwać reklamy społecznościowych gier hazardowych w językach innych niż angielski w ramach programu w wersji beta z ograniczonym dostępem.
Obecni reklamodawcy AdWords mogą zgłosić chęć uczestnictwa w programie w wersji beta.
Obecnie Google nie wprowadza żadnych zmian w zasadach dotyczących treści związanych z hazardem.
"Rynek automatów powinien zostać uwolniony. Legalne kasyna czują się pewnie i golą graczy bezlitośnie i bezkarnie. Gdyby była konkurencja to by im "rurka zmiękła" bo bali by się stracić klienta."
"Rozumiem że chodzi o salon Totalizatora? Nie piszecie że to nielegalny salon."
"U nas też są w nielicznych barach i sklepach , ale nie każdy chce wstawiać, ale ci co się nie bali i boją mają przynajmniej większą ilość klientów"
"Czemu tam nie mozna grac mieszkam w stanach tutaj automaty sa na stacjach w niektorych sklepach.nie mowiac juz o kasynach?"
"Zupełnie nieprzydatna rada. Jak strona nie działa to nic nie zrobisz. Awarie sa częste. teraz np. od kilku godzin nie działają wpłaty"