Ostatnia aktualizacja: 12 stycznia 2016
Olympic Entertainment Group odnotowała 154,5 mln euro przychodów z hazardu w okresie I-IV kw. 2015 r., co oznacza wzrost o 9,6% r/r, podała spółka.
W samym IV kw. 2015 przychody OEG wyniosły 41,2 mln euro, co dało wzrost o 9,7% r/r.
W Polsce przychody w okresie styczeń-grudzień 2015 r. wyniosły 23,6 mln euro, co dało wzrost o 5,3% w skali roku. W samym IV kw. 2015 wyniosły 5,8 mln euro (wzrost o 11,1% r/r).
Największe przychody w okresie I-IV kw. 2015 r. grupa wypracowała na Łotwie (51,5 mln euro, wzrost o 17,4% r/r) i w Estonii (33,6 mln euro, wzrost o 6,5%). W IV kwartale było to odpowiednio: 14,1 mln euro (wzrost o 16% r/r) oraz 8,7 mln euro (wzrost o 3,3% r/r).
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."
"a czy Totalizator Sportowy nie łamie ustawy ??? Oczywiście , że tak . Wynika jasno z reklamy w TV , wakacje , szczęście nie ma końca i te kulki tzn. lecą w kulki z klientami , etc."