Reklama tak, ale nie za wszelką cenę

Najczęściej czytane
Iwo 04/12/2018

Ostatnia aktualizacja: 4 grudnia 2018

W związku z zaistnieniem sytuacji podjęcia się promocji jednego z naszych reklamodawców Redakcja E-PLAY otrzymała pismo – sprzeciw, wysłany przez przedstawiciela jednej z największych firm developerskich rynku gier.

Pismo to przytaczamy w całości, aby zobrazować skalę problemu i sytuację w jakiej znalazł się portal e-play.pl po przyjęciu w dobrej wierze reklamy od przedstawicieli firmy Superomatic.

 

W związku z zaistnieniem sytuacji naruszenia dóbr materialnych firmy WAZDAN poprzez kopiowanie i dystrybuowanie produktów/gier objętych prawami własności materialnej producenta, nie chcemy rozstrzygać czy kopie umieszczane na stronie Superomatic są rzeczywiście kopiami czy produktami wytworzonymi przez reklamodawcę.

Dlatego postępując w zgodzie z zasadami opieki dóbr materialnych producenta odstępujemy od reklamowania jakichkolwiek firm lub operatorów co do których mogą być postawione zarzuty naruszania prawa. Ta sytuacja jest bowiem widocznym koniuszkiem góry lodowej, kwestia kopiowania i naruszania licencji gier jest bowiem nagminnie stosowana wśród operatorów gier online, głównie z tych rejonów, gdzie nie ma opieki prawnej i takie zdarzenia nie spotykają się z napiętnowaniem i ściganiem sprawców.

W przyszłości będziemy tez zwracać baczną uwagę na produkty i renomę firm, których promocji się podejmujemy, tak aby podobna sytuacja nie miała już więcej miejsca

Redakcja E-PLAY

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Konrad

06/12/2018

Zgadzam się z tobą. Noivazdan wylewa dużo pieniędzy na e-play, a oni po prostu boją się utraty pieniędzy.

Marcin Kapciek

04/12/2018

Zaraz, ale Wazdan to powinien pisac do Superomatica. Co wy tutaj jestescie winni. Kompletnie bezsensu ten list jest.
E-PLAY.PL