„Robimy to dla sportu” w kampanii bukmachera Fortuna

„Fortuna – tak dla sportu” to hasło nowej kampanii reklamowej Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie. W nadchodzących tygodniach w stacjach telewizyjnych i internecie będzie wyświetlana pierwsza odsłona najnowszej kampanii Fortuny.

W nadchodzących tygodniach w stacjach telewizyjnych i internecie bukmacher Fortuna prowadzi pierwszą odsłonę swojej najnowszej kampanii: „Fortuna – tak dla sportu”. Emisja trzydziestosekundowego spotu i piętnastosekundowych skrótów zaplanowana jest w kanałach sportowych i rozrywkowych, sekcjach sportowych największych portali internetowych oraz przez social media i reklamy RTB.

„Ubiegłoroczną kampanią udało nam się wyznaczyć pewien trend w komunikacji branży, dlatego teraz zdecydowaliśmy się rozwinąć koncept zbudowany wokół ukazywania różnego rodzaju sportowych emocji. Wciąż chcemy przy tym podkreślać, że zakłady bukmacherskie to nie tylko zajęcie dla prawdziwych pasjonatów i ekspertów, ale też forma rozrywki, która gdzieś przy okazji może towarzyszyć przeżywaniu większych i mniejszych wydarzeń sportowych. Ilu kibiców, tyle sposobów wyrażania siebie poprzez sport. Podobnie jest w przypadku zakładów bukmacherskich. Znawcy wchodzą głęboko w statystyki, inni liczą się ze zdaniem znajomego, który śledzi daną ligę, a większość gra po prostu dla sportu, dla chwili dodatkowych emocji.”

– komentuje Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada agencja Ażtunagle. Spoty produkcji Watchout Studio wyreżyserował Kuba Michalczuk, a autorem zdjęć jest Michał Englert

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.