Ostatnia aktualizacja: 11 września 2018
Sztuczna inteligencja (AI) zmienia branżę gier hazardowych online, głównie w zakresie gromadzenia, analizowania i obsługi danych użytkowników. Będzie to kamień milowy w historycznym rozwoju hazardu.
To jest coś, co ilustruje fakt, że wartość rynku Big Data wyniosła w 2017 roku 35 miliardów dolarów, a liczba ta ma znacznie wzrosnąć do 2027 roku.
W branży hazardu ważne są również dane. Firmy zajmujące się grami hazardowymi inwestują czas i pieniądze w gromadzenie i analizę danych, ponieważ branża jest ściśle związana z prawdopodobieństwem statystycznym. Jest to niezwykle korzystne dla operatorów kasyn i programistów, którzy mają być informowani o potrzebach swoich potencjalnych klientów.
Ta sama sytuacja jest ważna dla branży płatności, w której aby reagować na zmieniające się otoczenie biznesowe, finansowe i regulacyjne, instytucje finansowe muszą cechować się najwyższymi poziomami skuteczności w kluczowych działaniach, takich jak przetwarzanie płatności, wprowadzanie klientów, innowacje produktów i czas rynku, a także kontroli sankcji, przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML) i wykrywania oszustw.
Sztuczna inteligencja może odgrywać coraz ważniejszą rolę. Chociaż ludzka interwencja prawdopodobnie nigdy nie zniknie całkowicie, technologia w ciągu ostatniej dekady znacznie zwiększyła to, co można zautomatyzować, a co wymaga ręcznej interwencji w zakresie wykrywania i zapobiegania oszustwom.
Wynika to z postępów w uczeniu maszynowym w ostatnim dziesięcioleciu, a technologia ta jest stopniowo włączana do świata biznesu, ponieważ dane stają się znacznie bardziej rozpowszechnione.
Eksperci z panelu dyskusyjnego „Porady innowacyjne – wykorzystanie sztucznej inteligencji w grach hazardowych i płatnościach” podzielą się swoją wiedzą na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w branży gier hazardowych.
Z tej okazji chcielibyśmy przedstawić dwóch panelistów dyskusji – Michiela van der Burgh (Acapture) i Sebastiana Meitz (Gaming 5.0) wraz z moderatorem panelu Mihnea Paul Popescu-Grisogono (Casino Life & Business Magazine).
Trzecia edycja Konferencji Gamingowej Europy Środkowej i Wschodniej odbędzie się 25 września w The Ritz-Carlton Budapest, a pełną agendę CEEGC 2018 można zobaczyć w poniższym linku
ZAREJESTRUJ SIĘ TUTAJ, aby skorzystać z wyłącznego rabatu dla partnerów medialnych w wysokości 15% za bilet (y). Podczas rejestracji należy użyć kodu promocyjnego „CEEGC2018”.
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."
"a czy Totalizator Sportowy nie łamie ustawy ??? Oczywiście , że tak . Wynika jasno z reklamy w TV , wakacje , szczęście nie ma końca i te kulki tzn. lecą w kulki z klientami , etc."
"do Afryka Ale i tak na końcu wszyscy dostają wyroki za różne wynalazki."
"Jeśli chodzi o rośnięcie saloników jak grzyby po deszczu to nie mam zdania. Jednak w zakresie prania pieniędzy to brak losowości równa się brakowi zarzutu prania pieniędzy i grupy. To przestępstwa wtórne, które przy braku 107 nie mogą występować. Dlatego urzędy celne i prokuratury na siłę wymyślają nowe definicje losowości i interpretacje UoGH. Tylko z 258 i 299 zarzut 107 jest jakkolwiek trochę poważny!"
"A to dlatego saloniki z finderami rosną jak grzyby po deszczu. Niezła luka w prawie, niby nie element losowości ale jednak ktoś te pieniądze musi wyprać."