Skybet wyjaśnił kto jest prawdziwym G.O.A.T.

Branżowy marketing
Adam Brzozowski 10:09 27/02/2025

Ostatnia aktualizacja: 27 lutego 2025

Sky Bet i Anomaly ogłosiły start nowej, odważnej kampanii oraz całorocznej platformy wyścigowej na Festiwal Cheltenham, redefiniując debatę na temat największego sportowca wszech czasów.

W sporcie, w którym prędkość, siła i gracja są najważniejsze, ta kampania niesie jasne przesłanie: prawdziwy „G.O.A.T.” (Greatest of All Time – Najlepszy w Historii) nie jest ludzkim sportowcem – to koń wyścigowy pełnej krwi.

Przez dekady zakładaliśmy, że G.O.A.T. musi być człowiekiem; że być może ten tytuł należy się Serenie, Cristiano czy Lewisowi. Jednak dzięki błyskotliwej i dowcipnej narracji najnowsza kampania Sky Bet kwestionuje to przekonanie, wynosząc konia wyścigowego na prawdziwy szczyt sportowej wielkości. Potrafi biec z prędkością 72 km/h, skakać na wysokość 2,5 metra, ważyć pół tony i jednocześnie ścigać się z człowiekiem na grzbiecie… Czy w ogóle jest dla niego konkurencja?

Współpracując z największymi markami sportowymi, reżyser Leigh Powis, pochodzący z Cheltenham, oraz fotograf Thomas Prior, który doskonale uchwycił formę konia, stworzyli kampanię łączącą elementy kina, sportowej estetyki i zabawy.

Camilla Harrisson, CEO i partnerka w Anomaly, powiedziała:

„Byliśmy zachwyceni możliwością współpracy ze Sky Bet, a ta pierwsza kampania jest dowodem naszej wspólnej kreatywnej ambicji. 'The G.O.A.T. is a Horse’ to kampania pełna charakteru i pewności siebie, mająca na celu wyrwanie wyścigów konnych z marginesu kultury sportowej i umieszczenie ich w centrum uwagi fanów.”

Coral Cranmer, dyrektor marketingu Sky Bet, dodała:

„W kategorii, w której zwykle mówi się głównie o cenach i promocjach, niezwykle satysfakcjonujące było skupienie się na niesamowitych sportowcach, którzy czynią sport tak emocjonującym dla naszych fanów. Jesteśmy zachwyceni odważną wizją G.O.A.T. zaprezentowaną przez zespół Anomaly i tym, jak doskonale uchwycili zadanie, wnosząc do naszej kampanii w Cheltenham ogromną dawkę filmowej magii Sky.”

Kampania będzie obecna w telewizji, mediach cyfrowych, społecznościowych i outdoorowych, pozycjonując Cheltenham jako obowiązkowe wydarzenie w kalendarzu wyścigowym. Stworzona z myślą o długowieczności, nowa platforma wyścigowa umacnia pozycję Sky Bet jako wiodącej marki dla miłośników wyścigów konnych przez cały rok.

Z przewrotnym podejściem do dyskusji o G.O.A.T. i produkcją na najwyższym poziomie kampania Sky Bet wnosi nową, dynamiczną energię do sportu – zapewniając, że Festiwal Cheltenham pozostanie niezapomnianym momentem w kulturze sportowej.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL