Ostatnia aktualizacja: 14 stycznia 2025
Sociedade Esportiva Palmeiras zawarł umowę ze Sportingbet, dotyczącą sponsoringu głównego na koszulkach żeńskich i męskich drużyn aż do grudnia 2027 roku.
Kibice zobaczą logo Sportingbet, będącej częścią grupy Entain, z przodu koszulek, na numerach zawodników na strojach meczowych, treningowych i rozgrzewkowych oraz na elementach odzieży podróżnej (koszulkach, walizkach, plecakach i czapkach). Umowa obejmuje także prawda do nazwy (naming rights) kanałów TV Palmeiras i Palmeiras Cast, a także obecność w treściach i transmisjach TV Palmeiras oraz innych oficjalnych kanałach klubu.
Leila Pereira, prezydent „Verdão”, oświadczyła:
„Palmeiras to jedna z najbardziej wartościowych marek w światowej piłce nożnej. Naszym celem jest nieustanne poszukiwanie partnerów o ugruntowanej pozycji i wiarygodności, którzy mogą przyczynić się do dalszego rozwoju klubu, czyniąc go jeszcze bardziej zwycięskim. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozyskania Sportingbet i rozpoczęcia nowego etapu. Jestem przekonana, że wspólnie stworzymy kolejne pasmo sukcesów, które na zawsze zapisze się w historii Największego Mistrza Brazylii.”
Antonio Forjaz, dyrektor generalny Sportingbet w Ameryce Łacińskiej, powiedział:
„Na przestrzeni ostatnich dekad zbudowaliśmy reputację opartą na zaufaniu, odpowiedzialności, wiarygodności i sukcesie, co widzimy również w chwalebnych 110 latach historii Sociedade Esportiva Palmeiras. Jesteśmy bardzo zaszczyceni, mogąc dołączyć do zwycięskich drużyn kobiecej i męskiej Największego Mistrza Brazylii oraz tak pełnych pasji kibiców. Doskonale wiemy, co czeka nas w przyszłości: kolejne trofea, które dołączą do Klubowego Mistrzostwa Świata z 1951 roku, trzech triumfów w Copa Libertadores (męska drużyna) i jednego w kobiecej edycji tych rozgrywek, 12 tytułów mistrza Brazylii oraz czterech Pucharów Brazylii, a także wielu innych zwycięstw tego potężnego klubu, który doskonale wie, co znaczy być brazylijski.”
Gavin Isaac, prezes (CEO) Entain, dodał:
„To znaczący kamień milowy w historii Entain, który wzmacnia nasze zaangażowanie na strategicznych rynkach, takich jak Brazylia. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca z Palmeiras, klubem o wielkiej tradycji i licznych osiągnięciach, stworzy niepowtarzalne możliwości nawiązywania kontaktu z fanami sportu na regulowanym rynku o ogromnym potencjale, zawsze stawiając doświadczenie kibiców na pierwszym miejscu.”
Zawodnicy będą mieli logo Sportingbet na koszulkach już w trakcie meczu inaugurującego Campeonato Paulista mężczyzn, w najbliższą środę (15) o 21:35 lokalnego czasu, przeciwko drużynie Portuguesa, na Allianz Parque.
Przypomnijmy, iż w Brazyili od 1 stycznia br. ruszył uregulowany rynek zakładów sportowych. Doskonale znany w Polsce bukmacher Superbet współpracuje na tamtejszym rynku z takimi zespołami jak America Football Club, gdzie prezesem jest legendarny Romario, oraz Fluminese i Sao Paulo. Niedawno jego ambasadorem został ogłoszony inny legendarny piłkarz tamtejszej reprezentacji, jej były kapitan Cafu.
Źródło/zdjęcia: Palmeiras.com.br
"Oczywiście nagrodę za najlepszego bukmachera z polską licencją powinien dostać betclic, ale pewnie nie dostał bo to nie Polska firma."
"nie wiem czy ktokolwiek odważy się wziąć udział w takim badaniu."
"Mocne papiery. Dlatego szyby szczelnie na czarno oklejone :))"
"Ta firma ma mocne papiery o tym że nie podlegają pod ustawę hazardowa."
"I takie lokale powinny być u nas w Polsce"