Sportradar rozpoczyna współpracę z EFPR

Inwestycje i umowy
Iwo 05/06/2017

Ostatnia aktualizacja: 29 grudnia 2022

Sportradar zgodził się na współpracę z EHF Marketing GmbH, spółką zależną Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej, w celu świadczenia szerokiej gamy usług w federacjach w najważniejszych rozgrywkach klubowych.

Partnerstwo, które uzgodniono i ogłoszono podczas imprezy biznesowej European handball goes Tech, przedstawia Sportradar jako firmę dostarczającą wiele danych, transmisji strumieniowych, marketingu i usług cyfrowych w ponad 650 meczach w sezonie, a jednocześnie staje się „oficjalnym partnerem w transmisji danych i danych Konkursach klubowych EHF „.

Ten międzynarodowy dostawca danych do firm bukmacherskich wykorzystał w dniu 2 czerwca ekspertów ds. Sportu, marketingu i technologii obecnych w Kolonii, aby uruchomić swój najnowszy produkt „Sportradar OTT”.

Ta nowa usługa, która stanowi część umowy z firmą EHF Marketing GmbH, obejmuje zapewnienie i rozwój federacyjnej platformy OTT, ehfTV.com oraz prawa do wprowadzania do obrotu treści cyfrowych w konkursach klubowych EHF. Sportradar będzie ściśle współpracował z zespołami ds. Marketingu i mediów w zakresie tworzenia treści cyfrowych zarówno dla kanałów ehfTV.com, jak i społecznościowych.

David Szlezak, Dyrektor Zarządzający EHF Marketing GmbH, powiedział:

„Doceniliśmy ogromne znaczenie dostarczania wysokiej jakości, dokładnych danych z konkursów EHF i cieszymy się, że uzgodniliśmy długoterminową współpracę z liderem branży Sportradar. Po raz pierwszy będziemy mogli dostarczać klubom, mediach i fanom obszerne statystyki na żywo oraz dane z każdego pojedynczego klubu europejskiego w tym sezonie. Czekamy na współpracę z firmą Sportradar w celu pełnego wykorzystania tych danych. Ponadto innowacyjne podejście firmy Sportradar do OTT pozwoli nam kontynuować poszerzanie naszej własnej platformy ehfTV.com „.

Zródło: SBCNEWS

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL