Sportradar wprowadza reklamę audio Gen AI dla operatorów hazardowych

Technologie
Adam Brzozowski 10:27 25/11/2024

Ostatnia aktualizacja: 25 listopada 2024

Sportradar (NASDAQ: SRAD) ogłosił dziś wprowadzenie generative AI (gen AI) audio, nowej funkcji w ramach wielokanałowej usługi marketingowej ad:s. Narzędzie wykorzystuje moc gen AI zintegrowanej z danymi na żywo Sportradar, aby zautomatyzować tworzenie spersonalizowanych reklam audio w czasie rzeczywistym dla operatorów zakładów sportowych i kasyn w jednym z najszybciej rozwijających się kanałów marketingu cyfrowego na świecie.

Ad:s gen AI audio zapewnia operatorom gotowe do użycia rozwiązanie do marketingu audio, umożliwiając im generowanie kreatywnych treści w kluczowych momentach sportowych i gier, aby skutecznie skalować działania reklamowe w usługach przesyłania strumieniowego podcastów i sieciach radia internetowego.

Wiodąca w branży technologia Sportradar automatycznie tworzy dostosowane i dynamiczne reklamy – zawierające dane na żywo w celu aktualizacji kursów, jackpotów i nadchodzących wydarzeń – w celu zwiększenia świadomości marki, zwiększenia intencji zakupu i zwiększenia prawdopodobieństwa pozyskania klientów.

Niki Beier, SVP Marketing Services, powiedział:

„Fani sportu i obstawiający coraz częściej konsumują treści audio, a liczba słuchaczy wzrosła o ponad 1000% w ciągu ostatnich siedmiu lat. Aby zapewnić maksymalną efektywność marketingową, zapewniamy wyrafinowane, a jednocześnie proste w użyciu rozwiązanie dla operatorów zakładów sportowych i kasyn. Dzięki naszej technologii gen AI ułatwiamy klientom integrację reklam audio z kampaniami pozyskiwania i budowania marki, aby dotrzeć do większej liczby klientów za pomocą istotnych wiadomości audio w czasie rzeczywistym, bez potrzeby zespołów kreatywnych lub dużego budżetu produkcyjnego”.

Reklamy audio generowane przez AI to najnowszy dodatek do kompleksowych, wiodących w branży, kompleksowych usług marketingowych Sportradar, zwiększających świadomość marki, pozyskiwanie i retencję w kanałach, w tym programmatic display, wideo, audio, digital-out-of-home (DOOH), płatne media społecznościowe, płatne wyszukiwanie, sponsoring i marketing afiliacyjny.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL