Ostatnia aktualizacja: 25 listopada 2024
Sportradar (NASDAQ: SRAD) ogłosił dziś wprowadzenie generative AI (gen AI) audio, nowej funkcji w ramach wielokanałowej usługi marketingowej ad:s. Narzędzie wykorzystuje moc gen AI zintegrowanej z danymi na żywo Sportradar, aby zautomatyzować tworzenie spersonalizowanych reklam audio w czasie rzeczywistym dla operatorów zakładów sportowych i kasyn w jednym z najszybciej rozwijających się kanałów marketingu cyfrowego na świecie.
Ad:s gen AI audio zapewnia operatorom gotowe do użycia rozwiązanie do marketingu audio, umożliwiając im generowanie kreatywnych treści w kluczowych momentach sportowych i gier, aby skutecznie skalować działania reklamowe w usługach przesyłania strumieniowego podcastów i sieciach radia internetowego.
Wiodąca w branży technologia Sportradar automatycznie tworzy dostosowane i dynamiczne reklamy – zawierające dane na żywo w celu aktualizacji kursów, jackpotów i nadchodzących wydarzeń – w celu zwiększenia świadomości marki, zwiększenia intencji zakupu i zwiększenia prawdopodobieństwa pozyskania klientów.
Niki Beier, SVP Marketing Services, powiedział:
„Fani sportu i obstawiający coraz częściej konsumują treści audio, a liczba słuchaczy wzrosła o ponad 1000% w ciągu ostatnich siedmiu lat. Aby zapewnić maksymalną efektywność marketingową, zapewniamy wyrafinowane, a jednocześnie proste w użyciu rozwiązanie dla operatorów zakładów sportowych i kasyn. Dzięki naszej technologii gen AI ułatwiamy klientom integrację reklam audio z kampaniami pozyskiwania i budowania marki, aby dotrzeć do większej liczby klientów za pomocą istotnych wiadomości audio w czasie rzeczywistym, bez potrzeby zespołów kreatywnych lub dużego budżetu produkcyjnego”.
Reklamy audio generowane przez AI to najnowszy dodatek do kompleksowych, wiodących w branży, kompleksowych usług marketingowych Sportradar, zwiększających świadomość marki, pozyskiwanie i retencję w kanałach, w tym programmatic display, wideo, audio, digital-out-of-home (DOOH), płatne media społecznościowe, płatne wyszukiwanie, sponsoring i marketing afiliacyjny.
"Za dużo krytyki w mediach było to puścili normalne losowanie ;))"
"Uniwersalny słownik języka polskiego pod redakcją Stanisława Dubisza wydany przez PWN w 2003 roku notuje zarówno przymiotnik fiński, jak i finlandzki. Pierwszy z nich został w tym słowniku zdefiniowany jako ‘dotyczący Finów, Finlandii, pochodzący z Finlandii, taki jak w Finlandii’, przymiotnik finlandzki został natomiast sparafrazowany jako ‘dotyczący Finlandii jako państwa"
"Fiński, nie Finlandzki ... ;)"
"Dzisiaj miałem szczęście padł system kontroli na losowaniem w multi bo trafiłem 7 na siedem skreśleń w promocji na 50% ale to nie tylko ja bo było 33 dziewiątki na 10 skreśleń 97 siódemek na siedem 118 piątek na pięć takich wygranych nie pamiętam a gram długo. i tu lotto pokazuje że oszukują bo na 22 drugą już zakładów nie dało się wysłać cały czas wybijało ale sprawdziłem czy na inne gry się da i nie było problemu tylko na multi nie dało rady. Czyli widać że oszukują bo na 14 padł system i było dużo wygranych i żeby nie popłynąć na 22 drugą zablokowali przyjmowanie zakładów. Gram przez internet i taki numer mam drugi raz było to dawno ale też było dużo wygranych czyli kontrolują wpływające zakłady ."
"Be"