Ostatnia aktualizacja: 25 listopada 2024
Sportradar (NASDAQ: SRAD) ogłosił dziś wprowadzenie generative AI (gen AI) audio, nowej funkcji w ramach wielokanałowej usługi marketingowej ad:s. Narzędzie wykorzystuje moc gen AI zintegrowanej z danymi na żywo Sportradar, aby zautomatyzować tworzenie spersonalizowanych reklam audio w czasie rzeczywistym dla operatorów zakładów sportowych i kasyn w jednym z najszybciej rozwijających się kanałów marketingu cyfrowego na świecie.
Ad:s gen AI audio zapewnia operatorom gotowe do użycia rozwiązanie do marketingu audio, umożliwiając im generowanie kreatywnych treści w kluczowych momentach sportowych i gier, aby skutecznie skalować działania reklamowe w usługach przesyłania strumieniowego podcastów i sieciach radia internetowego.
Wiodąca w branży technologia Sportradar automatycznie tworzy dostosowane i dynamiczne reklamy – zawierające dane na żywo w celu aktualizacji kursów, jackpotów i nadchodzących wydarzeń – w celu zwiększenia świadomości marki, zwiększenia intencji zakupu i zwiększenia prawdopodobieństwa pozyskania klientów.
Niki Beier, SVP Marketing Services, powiedział:
„Fani sportu i obstawiający coraz częściej konsumują treści audio, a liczba słuchaczy wzrosła o ponad 1000% w ciągu ostatnich siedmiu lat. Aby zapewnić maksymalną efektywność marketingową, zapewniamy wyrafinowane, a jednocześnie proste w użyciu rozwiązanie dla operatorów zakładów sportowych i kasyn. Dzięki naszej technologii gen AI ułatwiamy klientom integrację reklam audio z kampaniami pozyskiwania i budowania marki, aby dotrzeć do większej liczby klientów za pomocą istotnych wiadomości audio w czasie rzeczywistym, bez potrzeby zespołów kreatywnych lub dużego budżetu produkcyjnego”.
Reklamy audio generowane przez AI to najnowszy dodatek do kompleksowych, wiodących w branży, kompleksowych usług marketingowych Sportradar, zwiększających świadomość marki, pozyskiwanie i retencję w kanałach, w tym programmatic display, wideo, audio, digital-out-of-home (DOOH), płatne media społecznościowe, płatne wyszukiwanie, sponsoring i marketing afiliacyjny.
""W związku z tym kwestię jakiegokolwiek uwolnienia rynku określiła jako katastrofalną w skutkach, wskazując przede wszystkim na potencjalny brak zahamowań wobec kierowania oferty hazardowej do osób nieletnich czy podwyższone ryzyko uzależnień" Czyli nowa Pani prezes jest za utrzymaniem monopolu państwa, zamknięciem go dla biznesu i wyłącznym goleniem frajerów u monopolisty pod płaszczykiem jakże szczytnej ochrony graczy, ale jednocześnie reklamując marzenia w lotto, w ogóle nie cukierkowe reklamy gierek, oraz największy rak, jakim są zdrapki. Zamiast rozpocząć dyskusję nad wypracowaniem przepisów, które w sposób odpowiedzialny dopuściłyby do rynku podmioty prywatne, lepiej chronić ciepłe posadki monopolisty. To ma być przyszłość UE? Epatowanie tym przekazywaniem środków na wsparcie kultury i sportu jest już dosłownie na każdym kroku. Jako spółka skarbu państwa, jesteście ZOBLIGOWANI do tego wsparcia - wynika to wprost z przepisów i doskonale o tym wiecie, ale dalej leci ten PR niskich lotów, jaki to wspaniały jest totalizator... Totalizator nie daje niczego za darmo i z własnej woli - dlaczego nie przekażecie większej kwoty z własnych zysków, niż wynikająca z przepisów? Dlaczego gloryfikujecie przekazane kwoty i trąbicie o rekordach? Przecież one wprost wynikają z coraz większej ilości graczy, którzy zostawiają swoje pieniądze w lotto, czy też w tym przestarzałym kasynie, jedynym prawilnym z jedynym słusznym kontentem gier od Playtecha? To jedynie oznacza, że coraz więcej Polaków gra, coraz więcej Polaków się uzależnia i coraz więcej Polaków zostawia coraz większe kwoty, ale to jest w porządku, bo zostawiają w "chroniącym graczy monopolistycznym molochu" jakim jest totalizator. Naprawdę? Absurd i hipokryzja odziana w szaty frazesów nieoddających prawdziwych realiów, a jedynie chroniąca aktualny i jakże chory stan."
"zakaz reklamy TS !!!! Obchodzą zakaz reklamy !!!! Powinna być kara , dokładnie taka sama jak dla Poczta Polska"
"No i co nowi milionerzy? Wygraliście po jednej bańce, dane Wam niczym ochłap przyznany przez tzw. Totalizatora Sportowego w nagrodę dla frajerów. ON tzw. TS ma ze sportem tyle wspólnego co poranne oddanie m…zu. Kolejne losowania będą, aż do kolejnej kumulacji realizowanej na konkretne „zamówienie! Porzućcie wszelką nadzieję na wygraną. Nie macie szans z mistrzami oszustw! Zastanówcie się, dlaczego zlikwidowali tzw. Komisję Społeczną? Po to, aby popuścić wszelkie moralne hamulce."
"Panstwo niema nic z Kasyn online jak rowniez niema nic z Kasyn legalnych ... jedynie co mieli bardzo duzo pieniedzy to bylo z podatku POG gdy byly automaty ogolnodostepne na rynku wtedy kazdy placil OOG od automatu zatrudnial ludzi wynajmowal lokale wsztstko zistawalo w Polsce ,niestety ci skurwysyny wola nie miec nic aby nie zostawalo w kraju .."
"Konkretna debata. - za duży podatek dla bukmacherów - uwolnić kasyna on line żeby była nad nimi kontrola. Oprócz jednego Pana który bronił „ fikcyjnego monopolu „ na zlecenie Toto."