Ostatnia aktualizacja: 20 października 2023
Spribe podpisał nową umowę z UFC, dzięki której producent gier uzyska „znaczną ekspozycję” podczas wydarzeń UFC na żywo.
W ramach wieloletniej umowy, która zostanie ogłoszona w tym tygodniu podczas UFC 294, logo i branding firmy hazardowej będą prezentowane podczas walk UFC Fight Nights i Pay-Per-View w oktagonie.
Ponadto dzięki umowie Spribe będzie mógł wykorzystywać sportowców UFC do swoich kreatywnych kampanii i treści.
Grant Norris-Jones, wiceprezes UFC w Global Partnerships, powiedział o umowie: „Jesteśmy podekscytowani, że możemy powitać Spribe jako oficjalnego partnera UFC. Spribe tworzy gry nowej generacji, które cieszą się dużym zainteresowaniem fanów UFC, ponieważ oferują wyjątkowe wrażenia, ekscytujące funkcje, oszałamiającą grafikę i wciągającą rozgrywkę. „Cieszymy się, że możemy pomóc im osiągnąć szerszy zasięg dla ich marki i gier”.
Tymczasem Giorgi Tsutskiridze, CCO w Spribe, mówił także o tym, jak będzie to miało wpływ na grę Aviator firmy Spribe: „To znaczące partnerstwo dla Spribe i Aviator, dzięki któremu więcej graczy będzie świadomych gry niż kiedykolwiek wcześniej. Aviator jest już najczęściej graną awarią gra na świecie z ponad 10 milionami graczy miesięcznie, ale umowa z UFC naprawdę wyrzuci ją w stratosferę.
„UFC to biznes rozrywkowy, który w głębi serca wie, jak wciągnąć ludzi w napięcie, zapewniając szybką akcję w oktagonie. Aviator również to robi, ale gracze mogą cieszyć się ekscytującą jazdą w grach na swoim smartfonie.